261 Reacties

8 maanden geleden

29weken en woog 58 kilo nu gister gewogen 78 kilo馃ス. Ik ben 175 en was heel slank en nu soort van nog steeds alleen heb ik een super grote buik! Ik vind het echt niet erg en mag na de bevalling ook blijven zitten馃榿

8 maanden geleden

30 weken 13 kg aangekomen

8 maanden geleden

29 weken +2 kilo

8 maanden geleden

Reactie op Nenbaby2maybe2023

29 weken +2 kilo
Wow hoe dan? Ben je ook nog afgevallen in de tussentijd of echt maar 2 kilo erbij?

8 maanden geleden

Reactie op EOlsen

Wow hoe dan? Ben je ook nog afgevallen in de tussentijd of echt maar 2 kilo ...
Ik ben niet afgevallen maar het duurde gewoon heel.lang voordat de eerste onsjes eraan kwamen. De laatste weken gaat het wel iets sneller, maar de baby eet nog het meeste op lijkt het

8 maanden geleden

29 weken en ongeveer 12-13 kg.

8 maanden geleden

27 weken en 13kg 馃槼

8 maanden geleden

27 weken en 7 kilo

8 maanden geleden

30 weken nu en van 65 naar 75 kg gegaan met 1.72 m 馃槃

8 maanden geleden

Ik ben 7.9 kilo aangekomen nu 29+3 dagen

8 maanden geleden

Ik ook, bij 30 weken al 12/13 kilo erbij馃ゲ vind het best lastig!

8 maanden geleden

30 weken, + 3.3 kg maar was eerst afgevallen door misselijkheid en nu ook weinig eetlust.

8 maanden geleden

30 wkn +4kg

8 maanden geleden

Vandaag 29 weken en + 6,3 kg. Gaat ineens heel snel (voor mijn doen/gevoel in ieder geval)!

8 maanden geleden

30+3 -2,5 kg

8 maanden geleden

Maandag 30 weken en ik ben van 77,3 naar 87,7 gegaan nu. Vind het ook snel gaan en die 90 gaat confronterend zijn denk ik. Aan de andere kant hoort het er helemaal bij en ben ik blij dat ze goed groeit!

8 maanden geleden

32 weken en 5 kilo erbij. Waarvan 3 kilo binnen de laatste twee weken 馃檲

8 maanden geleden

Morgen 32 weken en 2kg erbij

8 maanden geleden

Hebben meer mensen dat de gewichtstoename na 28 weken een beetje stagneert?

8 maanden geleden

Morgen 30 weken en 10 kilo erbij. Ik vind het lastig.. maar probeer het los te laten want ik eet mega gezond en geen eetbuien of zoeten cravings. Ik geloof er echt in dat mijn lichaam weet wat het doet en vertrouw er op dat het na de zwangerschap weer op mijn oude gewicht kom.