Hallloo pretty mommies 鉂わ笍
Ik ben nu 25+5 weken zwanger en soms schrik ik als ik op de weegschaal sta. Ik weet dat je veel aankomt tijdens een zwangerschap, maar soms vraag ik me af ik t ooit weer kwijt raak 馃ぃ. Natuurlijk is het t wel dubbel en dwars waard! Voor m'n zwangerschap woog ik 53 kilo, op t moment rond de 63 kilo!
Komen jullie ook zo snel aan?
Liefsssss
29weken en woog 58 kilo nu gister gewogen 78 kilo馃ス. Ik ben 175 en was heel slank en nu soort van nog steeds alleen heb ik een super grote buik! Ik vind het echt niet erg en mag na de bevalling ook blijven zitten馃榿
Wow hoe dan? Ben je ook nog afgevallen in de tussentijd of echt maar 2 kilo ...
Ik ben niet afgevallen maar het duurde gewoon heel.lang voordat de eerste onsjes eraan kwamen. De laatste weken gaat het wel iets sneller, maar de baby eet nog het meeste op lijkt het
Maandag 30 weken en ik ben van 77,3 naar 87,7 gegaan nu. Vind het ook snel gaan en die 90 gaat confronterend zijn denk ik. Aan de andere kant hoort het er helemaal bij en ben ik blij dat ze goed groeit!
Morgen 30 weken en 10 kilo erbij. Ik vind het lastig.. maar probeer het los te laten want ik eet mega gezond en geen eetbuien of zoeten cravings. Ik geloof er echt in dat mijn lichaam weet wat het doet en vertrouw er op dat het na de zwangerschap weer op mijn oude gewicht kom.