261 Reacties

8 maanden geleden

30w4 en +13.5 Heb het er erg moeilijk mee de lichamelijke veranderingen..

8 maanden geleden

Reactie op Lintje85

Hebben meer mensen dat de gewichtstoename na 28 weken een beetje stagneert? ...
Ja dit heb ik ook, 1e trimester kwam ik niks aan. 2e vlogen de kilo’s eraan en nu in het 3e komt er opnieuw niks/nauwelijks iets bij

8 maanden geleden

Ja dit heb ik ook, 1e trimester kwam ik niks aan. 2e vlogen de kilo’s eraan ...
Ok, fijn om te weten dat ik niet de enige ben🤭

8 maanden geleden

30w1 en 10kg aangekomen. Ik ben er helemaal oke mee want je hoort ook rond de 12-13kg aan te komen... In het 3e trimester valt de gewichtstoename ook nog mee. We zijn er bijna ;) en er groeit een kind in ons he :)

8 maanden geleden

Ik zit nu op 31+4 met +8kg… Vorige keer was ik op het eind 12kg aangekomen, wat er ook snel af was dus ik hoooop 🤞

8 maanden geleden

29 weken, nu +6,1 kilo

8 maanden geleden

Ik kwam heel subtiel aan maar nu met 28+2 toch alweer 7,5 kilo erbij 🥲 flinke toename na een week in een all inclusive resort op vakantie te zijn geweest 🙈😂

8 maanden geleden

Ik heb nog steeds geen idee hoe veel ik zou zijn aangekomen, ik wist überhaupt niet hoe veel ik woog voor de zwangerschap tot ik bij de vk op de weegschaal stond 🤣 Naast het vocht vasthouden zie ik weinig verandering behalve m’n bolle buik. Maak me er ook geen zorgen om! Straks lekker wandelen met de kleine en het sporten weer rustig oppakken 😊

8 maanden geleden

Hier bijna 31 weken en 13 kilo aangekomen , toevallig van de week gevraagd in het ziekenhuis en dit was ontzettend netjes dus maak je vooral niet druk . 😊

8 maanden geleden

31 weken +14 kilo Ik woog ook 53 voor mijn zwangerschap. Bij de andere twee kinderen ook 17kilo aangekomen maar was er allemaal zo weer af 😄

8 maanden geleden

Ik ben nu 28 weken en van 64 naar 76 kilo gegaan. (Ik ben 1.75) Vond het eerst ook best moeilijk maar heb me er bij neergelegd🙈

8 maanden geleden

Vandaag 28 weken en + 10,5. Praktisch alles is erbij gekomen in het tweede trimester. Woog voor mijn bevalling 55kg en ben 165. Nu weeg ik met 28w dus 65,5kg. Tijdens mijn eerste zwangerschap ging ik van 53 (start) naar 74 (eind) met 40 weken. In totaal toen dus 21kg aangekomen. Nu lijkt het een stuk minder te zijn en te worden (hoop ik). Ik zie het verder ook nog niet echt aan mijn lijf. Behalve mijn buik natuurlijk.

8 maanden geleden

Reactie op Karina85

Vandaag 28 weken en + 10,5. Praktisch alles is erbij gekomen in het tweede ...
* woog voor mijn zwangerschap

8 maanden geleden

31 weken +11 kilo

8 maanden geleden

28+1 en +8,5 kg. Heel verschil met mijn eerste zwangerschap, toen zat ik nu al op ruim 20+ kg.

8 maanden geleden

30 + en 10 kilo

8 maanden geleden

Ik sta gewoon niet op de weegschaal, máár ik heb ook geen moeite met het getal als ik er wel op sta. Gewicht is iets tijdelijks, niet permanent en zodra je bevallen bent zul je al een groot deel weer kwijt raken. No worries! 😁

8 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Ik sta gewoon niet op de weegschaal, máár ik heb ook geen moeite met het ge ...
Oh en de laatste keer dat ik gewogen heb was een paar weken terug. Toen was ik zo’n 8-9kg aangekomen tov van toen ik net zwanger was. Ik ben nu 29+3 weken zwanger 😁

8 maanden geleden

Ben nu 30 weken en ong 11/11,5 kg aangekomen. Is dit 'veel'? Mijn eerste zwangerschap 20 kg aangekomen, voor deze zwangerschap veel afgevallen. Ging er al met 10 kg minder in dat bij de eerste. Merk dat ik het even los heb kunnen laten, maar merk dat het nu weer wat meer knaagt en onzeker maakt 😔🍀 ookal weet ik dat het daarna goed zal komen.. gewicht is altijd een dingetje geweest (altijd wat voller geweest)

8 maanden geleden

31 weken en +12kg nu. Bij de eerste 18 kg erbij aan het einde vd zwangerschap. Hoopte dat het nu iets minder zou zijn maar gaat gewoon weer gebeuren dus😅 Gelukkig weet ik dat alles er ook weer af kan:)