261 Reacties

8 maanden geleden

31 weken en nu +20kg

8 maanden geleden

31 weken nu en 7 kilo erbij. Stuk minder dan bij de eerste 馃槂

8 maanden geleden

29w5 en nu + 4,5 kg!

8 maanden geleden

32 weken en +12 kilo

7 maanden geleden

Bij mij staat het weer een beetje stil nu ik in het derde trimester ben aangekomen. De afgelopen twee weken maar een halve kilo aangekomen. Morgen 30 weken en de teller staat op +11 kilo. Ik ben tevreden :).

7 maanden geleden

Bij mn 1e 23 kg bijgekomen... (begon met 59kg, 168cm)Toen nergens op gelet verder qua eten. Wilde nu echt niet weer zoveel aankomen dus heel erg gelet op alles, gezond eten, bewegen.... en zit nu op +17kg 馃槄 maakt dus weinig verschil haha. Je hebt er weinig invloed op, elk lichaam reageert anders.

7 maanden geleden

33 weken en +12kg

7 maanden geleden

31 weken en +6,5kg

7 maanden geleden

32 weken en +5,5 kg

7 maanden geleden

Morgen 32 weken en + 6,5 kg

7 maanden geleden

33+4 weken en +11kg. Vanaf week 27 tot week 31 ineens veeeeel aangekomen en nu weer redelijk stabiel.

7 maanden geleden

Ik ben nu bijna een week geleden bevallen en wist niet hoe veel ik aangekomen was, maar zie er al weer bijna uit als voorgeen qua gezicht, armen en benen. Buik is natuurlijk nog even een dingetje 馃槣 maar slankt toch ook snel in! Hou er rekening mee dat je ook vocht vast kunt houden en dat vliegt er af!

7 maanden geleden

Sinds week 28 ben ik 0,0 meer aangekomen. Nu 31 weken. Meer mensen dit ?

7 maanden geleden

31 weken en +9kg

7 maanden geleden

Bij de eerste totaal 25kg erbij.. Nu bij de 2e 33 weken en 5,5kg tot nu toe

7 maanden geleden

Bijna 33 weken nu. 180 lang en van 55 naar 80 馃檲

7 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Ik ook niks aangekomen sinds week 28. Zelfs iets afgevallen. Maar ben wat meer gezond aan het eten, niet echt meer snoepen waar ik ervoor wel behoefte aan had. Nu 32 weken en in totaal 10kg aangekomen.

7 maanden geleden

Reactie op RB1995

Bijna 33 weken nu. 180 lang en van 55 naar 80 馃檲
Als je weet dat een bevalling gelijk staat aan 6000 calorie毛n, snap ik in jouw geval wel dat je wat extra's nodig hebt! Was zelf 65 bij 184 en dat is een bmi van 19, dus dan zat jij nog lager 馃槄. Zelf 12kg aangekomen, maar zie je nergens aan (soms zijn mensen verrast als ik me omdraai dat daar ineens een dikke toeter zit 馃き)

7 maanden geleden

Reactie op LauraLau

Als je weet dat een bevalling gelijk staat aan 6000 calorie毛n, snap ik in j ...
Ben er ook echt wel blij mee! Had altijd ondergewicht en er kwam geen kilo bij, en nu vliegen ze er aan 馃槄 Hoop straks mooi rond de 70 te kunnen blijven! Die 25 kg zie je wel hoor 馃ぃ vooral mn bovenbenen/billen/heupen en een dikke kop haha 馃槅 Maar die neem ik allemaal voor lief!

7 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Bij mij juist andersom! Tot week 28 ofzo was ik echt niet aangekomen.. zelfs afgevallen in het begin en heel stabiel erna. Maar nu komt er toch langzaam steeds iets bij. Ging van 95 naar 89 naar nu 91. Ben 169 dus er mocht echt wel iets af, nu 32 weken dus hopen dat het niet te veel wordt 馃榿