14 Reacties
één maand geleden
Ik denk dat ik de enige ben die het heerlijk en niet erg vind.. ik heb al jaren een dikke bos haar waar ik niet mee kan
Omdat het te zwaar is. Ik vind het nu heerlijk dat het uitvalt . Ik merk echt het verschil. . Helaas komt het ook weer terug. Ik geniet er nu nog even van..
één maand geleden
Hier hetzelfde probleem! Heb altijd redelijk dik haar gehad maar dat wordt nu steeds dunner en ik schrik er elke keer weer zo van. Ik heb gelezen dat shampoos voor dun haar een oplossing kunnen zijn. Die helpen namelijk met volume creëren. Ik heb shampoo en conditioners van Ouai besteld, daar kwam uit de recensies veel reacties van vrouwen naar voren die postpartum haarverlies hadden. Dus die moet ik nog gaan uitproberen maar ik heb nog goede hoop! Ik heb zelf ook een micro needle roller besteld en rosemary spray. Ik was een beetje wanhopig dus ik ga maar alles proberen 😅
één maand geleden
Hier ook! Hele haarlijn is verdwenen. Heb me toch een potje lopen janken! 🥹
één maand geleden
Hier een kapster en ook ik heb hetzelfde probleem. Mijn haarlijn is echt gigantisch teruggetrokken. Ik heb een zijscheiding en het is precies de verkeerde kant die het ergst is 😭
Het is heel vervelend om te zeggen, maar een middeltje bestaat helaas niet.. Er is niks wat ervoor zorgt dat er opeens nieuwe haarzakjes komen. Denk maar zo, als het wondermiddel bestond, had (bijna) iedereen het in huis. Het heeft tijd nodig en er komen vanzelf weer nieuwe haren. Inderdaad een shampoo en conditioner voor volume maken je haar stugger en zorgen er optisch voor dat het iets meer lijkt. Een matchende oogschaduw in je haarlijn poederen wil het soms minder erg maken. Maar veel meer dan dat zit er niet in helaas..
één maand geleden
Reactie op JoyceM2411
Ik denk dat ik de enige ben die het heerlijk en niet erg vind.. ik heb al ...
Hoeft niet hoor ! Ik heb na 2 kinderen echt bijna geen haar meer over nooit meer terug gekomen! Misschien ietsjes maar mega dun haar overgehouden. Nu bij derde weer uitval echt vreselijk blijft niks van over. Dus wellicht voor jou is er hoop dat het weg blijft !