28 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Hilde_D_
Die van Medela kan ik niet aanraden. Ik heb zowel de handsfree als de norma ...
Ik heb ook de medela handsfree en herken mij hier niet in. Na gebruik spoel ik hem af en laat het dan opdrogen aan de lucht maar is altijd nog wel een beetje nat voor de volgende keer maar merk daarin geen verschil qua werking. Zelf kolf ik een halfuur per keer en dan zijn mijn borsten echt wel leeg met deze kolf.
Maar goed een kolf is echt een persoonlijker iets dus misschien kun je een kolf consult bij een lactatiekundige doen.
3 maanden geleden
Ik heb de youha gen 1, gekozen naar aanleiding van een kolfconsult en ben er heel blij mee! Kolf in 5 minuten ruim een volledige voeding, dus voor mij werkt hij heel fijn en snel.
3 maanden geleden
Ik heb ook Medela freestyle en vind het een top ding! Heb het motortje tweedehands gekocht en de handsfree schilden nieuw :)
3 maanden geleden
Medela solo handsfree was hem toch niet voor mij. Zo handsfree is het niet. Na lang wikken en wegen de Evite dubbele draadloos. Ben er zo tevreden mee! Enige nadeel is dat je per schild 4/5 onderdelen hebt om te wassen, omspoelen en drogen. Maar ik neem dat maar voor lief! Omdat je dubbel kolft bespaart het me in tegenstelling tot de Medela veel meer tijd.
3 maanden geleden
Ik had vulpes good maat ben weer terug gegaan naar mijn kraamweek kolf Ardo calypso kolf.
3 maanden geleden
Reactie op nadinflaiyeh
Vulpes goods
Ben je er blij mee? Het duurt bii mij zo lang voordat ik er wat uit heb
3 maanden geleden
Reactie op Taurus1994
Ben je er blij mee? Het duurt bii mij zo lang voordat ik er wat uit heb
Same here. Met een half uur heb kolven heb ik 60ml en met 10min met ardo 80ml.
3 maanden geleden
Elvie Pump dubbel. Niet goedkoop in de aanschaf maar zo zo blij mee. Echt draadloos, weinig onderdelen om schoon te maken en voor mij werkt hij ontzettend goed.
3 maanden geleden
Reactie op TessaJa
Verschilt denk ik echt per persoon wat passend is, ik heb bij de vulpes 130 ...
Is dit na een voeding of ipv voeden? Ik maakte deze vergelijking op basis van na een voeding :).
3 maanden geleden
Reactie op Melis07
Echtt.. ik heb net besteld🫠
Ik heb ook de vulpes goods (pro V2 dubbelzijdig). Maar heb met 15-20 min kolven ook 80ml (na voeding. Ik geef fulltime BV op verzoek). Mijn productie met de medela symphony zat op ongeveer evenveel.
Vind hem wel wat lawaaierig, meer eigenlijk dan de symphony…