10 Reacties
één maand geleden
4 maanden kan hij ook in sprong zitten en slechter drinken. Vaak nieuwsgierig en minder aandacht voor de fles.
Vanaf 6 maanden zijn de darmen rijper en is het meer geschikt om aan hapjes te beginnen.
Weet niet welke groente je hebt aangeboden maar ook dat kan best 'zwaar' vallen
één maand geleden
Dat is de reden waarom wij bij onze kinderen met 6 maanden zijn begonnen. Melk is het belangrijkste, die hapjes komen wel🙂
één maand geleden
Reactie op moedervantweeee
Dat is de reden waarom wij bij onze kinderen met 6 maanden zijn begonnen. M ...
Ja ik wacht ook tot 6mnd
één maand geleden
Hi,
Dat klinkt als die van ons. Je krijgt wat van dat geklooi met die speen! Vervolgens laat hij dan ook een bodem staan omdat het zo lang geduurd heeft dat hij er geen zin meer in heeft. Ik heb ook een iets grotere speen gekozen (de 1,2,3 van difrax) zodat hij wat meer binnen krijgt in de tijd dat hij wel geïnteresseerd is. Die difrax past overigens ook op dr Brown heb ik me laten vertellen. Ik gebruik m gewoon zonder die extra ring. Werkt ook.
Verder is hij iets geprikkelder en moppert hij in bed wat meer. Ik gok ook op het begin van de sprong. Dus of die krampjes van de hapjes of van de sprong zijn.. blijft toch wat gokken denk ik.
Klinkt wel alsof je al een prima plan hebt, andere speen en hapjes even laten.
Succes!
één maand geleden
Wij geven af en toe een oefen hapje (2/3 lepeltjes) direct na de ochtend fles. Mochten er krampjes komen dan heb je er in de nacht niet zo’n last van.
Wij bieden om de dag een hapje aan, nog niet elke dag. En als een dag niet goed uitkomt omdat we bijvoorbeeld van huis gaan slaan we ook over. Rustig aan beginnen, en vooral niet haasten