342 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ja vreselijk🙈 Ik kan ook echt niet wachten tot je op een gegeven moment na ...
Ohhh ik hoop voor je dat de nachten heel snel weer beter gaan zodat je in elk geval kan opladen voor de dagen! Geef je borst- of flesvoeding? Die 2 uur slapen na het badje geeft wel hoop zeg, ze kan het in elk geval nog!!

2 maanden geleden

Reactie op Ellisdepellis

Precies dit inderdaad! Ik merk dat ik mezelf erin begin te verliezen. Op mi ...
Oh hier precies hetzelfde, vandaag weer de hele dag in de slaapzak en daarom ook lekker 1 lange dut al kunnen doen. Maar je heb daardoor zo weinig wat je nog even lekker voor jezelf kan doen. Ik ben blij dat ik pas november weer aan de slag hoef want met werken erbij zou ik denk ik helemaal omliggen. Voordeel is dat onze dame ‘s nachts wel gewoon de nacht doorslaapt in dr bedje 🥴

2 maanden geleden

Reactie op Ellisdepellis

Ohhh ik hoop voor je dat de nachten heel snel weer beter gaan zodat je in e ...
Ik geef borstvoeding dus het is wel makkelijk hoor. Ik hevel haar vanaf de cosleeper in mijn bed, tiet eruit, drinken en weer terug leggen. Tenzij ik weer in slaap ben gevallen natuurlijk😂 Maar ik merk het echt wel dat ik vaker wakker word 's nachts. Hopelijk gaat het inderdaad snel weer over, al realiseer ik wel dat ik veel geluk heb gehad de afgelopen weken met haar blokje slaap van +7 uur.

2 maanden geleden

Ik heb het vandaag wat meer losgelaten. Even een keer minder proberen bij te houden hoeveel en wanneer ze sliep. Het was eigenlijk heel relaxed. Gewoon naar haar gekeken wanneer ze moe was en uiteindelijk ze 4 keer geslapen en lag ze rond 19u op bed. Wel een beetje jengelen, maar ook gewoon oké. Het waren allemaal korte dutjes, maar het was oké... Zal vast niet iedere dag lukken om er zo in te staan, maar dit was wel fijn om te ervaren een keer!

2 maanden geleden

Reactie op wensvoornummer2

Ik heb het vandaag wat meer losgelaten. Even een keer minder proberen bij t ...
Heerlijk ! Ik wil hier ook meer naartoe werken 🥰. Echter krijg ik haar hier echt niet in slaap vóór 23u maar dat is ook prima want dan slaapt ze wel de hele nacht tot 8u

2 maanden geleden

Reactie op Sneeuwklok

Heerlijk ! Ik wil hier ook meer naartoe werken 🥰. Echter krijg ik haar hie ...
Dat is hier dan weer niet het geval hoor! Super knap dat dat al lukt!! En de vroegere bedtijd komt ook vanzelf 🥰

2 maanden geleden

Reactie op wensvoornummer2

Ik heb het vandaag wat meer losgelaten. Even een keer minder proberen bij t ...
Jaaa hou dat vast zou ik zeggen👏🏻 Ik doe dit nu sinds afgelopen dinsdag en het voelt zó veel relaxter. Ik houd het globaal wel een beetje bij om een richtlijn te hebben (de tijd gaat soms zó snel😂) maar verder probeer ik er niks van te vinden. Gisteren lag de kleine pas om half 10 op bed omdat ze om 7 uur nog voor ruim een half uur in slaap was gevallen. En ik weet dat voor haar 7 uur echt nog te vroeg is om de nacht in te gaan dus ik heb het lekker op z'n beloop gelaten. Resultaat: geen bedtijdstrijd en huilende baby, maar een super relaxte afsluiting van de dag.

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Jaaa hou dat vast zou ik zeggen👏🏻 Ik doe dit nu sinds afgelopen dinsdag e ...
Super goed van je!! 😁💕 Hebben we toch iets geleerd na de oudste haha. Vandaag lukt het mij ook aardig goed. En ik denk ook logisch dat we moeten ervaren dat het zoveel relaxter is om er zo mee om te gaan ☺️

2 maanden geleden

Wat fijn allemaal! 🤍 Ik merk dat het Instagram account van Bureau van Slaap heel fijn is. Niet allemaal dat ‘moeten’ en gefrustreerd ermee bezig zijn. Misschien heeft iemand iets aan de tip :) Hoe kijken jullie naar de opvang? Ik merk dat ik het lastig vind dat ze nog niet zelf in slaap valt in haar bed. Op een of andere manier geeft dat toch wat ‘druk’ om dat te gaan oefenen. Terwijl ik ook weet dat dit oefenen weer voor onrust bij mij zorgt

2 maanden geleden

Reactie op ElmH

Wat fijn allemaal! 🤍 Ik merk dat het Instagram account van Bureau van Slaa ...
Ja bureauvanslaap heb ik nu ook veel aan, terwijl ik bij mijn eerste juist heel goed ging op liefdevaneenmoeder en thegentlekidd. Ik volg ook the.mama.coach, op de een of andere manier zie ik van haar iedere keer reels die dan van toepassing zijn😂 Hier geen opvangstress, mijn moeder gaat straks ook op de baby passen en zij verwent mijn kinderen echt vreselijk🙈😂 Ik ga wel de komende weken af en toe oefenen bij mijn ouders thuis, even kijken of op bed daar ook wil lukken. En zo niet dan verzint mijn moeder er wel iets op, ze laat ze sowieso niet huilen dus daar maak ik me niet druk om. Ze kreeg mijn oudste ook gewoon in slaap terwijl ik thuis altijd alles uit de kast moest trekken😂

2 maanden geleden

Nou ik sta paf vandaag 🫢, vanmorgen in de draagzak 1 uur geslapen, toen heel onrustig wakker geworden en met moeite een half flesje gedronken, mn man heeft haar toen om 13.30 maar in de draagzak weer genomen en na wat tegenstribbelen viel ze in slaap, rond 16.00 overgelegt in dr bedje en ze slaapt nog steeds 😬. We gaan haar maar wel zo wakker maken vanwege flessen enzo maar ga me bijna zorgen maken

2 maanden geleden

Reactie op Sneeuwklok

Nou ik sta paf vandaag 🫢, vanmorgen in de draagzak 1 uur geslapen, toen he ...
Raar is dat dan hè? Ik merk hier ook dat als ze eenmaal 1 slaapcyclus heeft doorlopen en doorpakt dat ze dan ineens véél dieper lijkt te slapen en er makkelijk nog 2 cyclussen achteraan pakt. Hier was het vandaag weer een aaneenschakeling van korte dutjes. Wel 3 keer 1 volledige slaapcyclus en 2 keer een krap half uurtje. Maar dat is op zich prima, op wat mopperige momenten na trok ze het aardig. Nu proberen op bed te leggen, dat blijft ook een gedoe vind ik. Ik heb het idee dat ik de moeheidssignalen vóór de nacht altijd verkeerd zie🙈

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Raar is dat dan hè? Ik merk hier ook dat als ze eenmaal 1 slaapcyclus heeft ...
Ja ik heb ook niet het idee dat het nu ineens over is maar ik vraag me dan idd wel af of ik dr beter langer in de draagzak moet houden en dan wegleggen (werkt echter ook niet altijd) Net om 19u eruit gehaald en vond dr niet echt drzelf, geef de fles en bij het boeren geeft ze zo goed als de hele fles weer over , over ons heen. Dus meteen samen maar onder de douche en nu slaapt ze weer id draagzak 😅🥴. Vraag me af of ze gewoon niet zo lekker is vandaag ofzo

2 maanden geleden

Onze baby doet nog steeds hazenslaapjes. Uurtje is max. Hij doet t verder goed en snachts is het een geweldige slaper; dus ik heb het echt heeeleemaal los gelaten. Het komt zoals het komt en ik kon me er eerst over druk maken slaapt hij wel genoeg enz enz maar nu ben ik eraan gewend en ze gaan vanzelf wel langere stukjes slapen denk ik maar! Dat doorslapen snachts kwam ook uit het niets.

2 maanden geleden

Hier nog steeds terror met slapen haha. Nog maar 1 slaapje van 45min te pakken sinds 07.00 uur Hoe gaat het bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Hier nog steeds terror met slapen haha. Nog maar 1 slaapje van 45min te pak ...
Bij ons gaat het ‘s ochtends eigenlijk altijd wel goed! Hij sliep binnen 15 min vanmorgen na de borst (bizar snel voor zijn doen) en ligt nu al bijna 2 uur! Maar hoe later op de dag hoe moeilijker het wordt… Ben dus al lang blij dat hij ‘s ochtends vaak wat langer slaapt

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Hier nog steeds terror met slapen haha. Nog maar 1 slaapje van 45min te pak ...
Gisteren alléén maar korte slaapjes en steeds chagrijniger en moeilijker in slaap gedurende de dag. Wat dan wel fijn was is dat ze om 7 uur 's avonds aan de borst in slaap viel en ik haar om half 9 heel voorzichtig in haar bedje heb gelegd en ze gewoon door bleef slapen👏🏻 Vanmorgen vroeg wel erg onrustig, maar uiteindelijk om half 8 pas uit bed en toen moest ik haar nog wakker maken ook🙈 Ze heeft nu al 2 slaapjes van 30 minuten gehad, met een wakkertijd van 20 minuten ertussen😂 Maar ik ben tevreden, deze dutjes waren op verplaatsing tijdens honden uitlaten. Dit vond ze tot nu toe echt vreselijk, wakker in de wagen/maxicosi was huilen, maar deze keer was ze redelijk content toen ze wakker werd en toen is ze weer in slaap gevallen.

2 maanden geleden

Bij ons gaat het ‘s ochtends eigenlijk altijd wel goed! Hij sliep binnen 15 ...
Heel herkenbaar. Hier ‘s ochtends ook geen probleem. Gisterochtend 2 uur slaap, vanochtend anderhalf toen werd hij wakker. Maar die middagen.. Echt gek word ik er ondertussen van. Iemand van jullie bekend met de “slaapgids” van Bureau Slaap (insta) of van slaaptipsvoorbabys.nl Denk er over na om het te kopen omdat ik zooooo graag wil dat hij ‘s middags zelf de slaapcycli kan koppelen en lekker even kan slapen

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Heel herkenbaar. Hier ‘s ochtends ook geen probleem. Gisterochtend 2 uur sl ...
Geen ervaring mee, maar ik denk dat het zonde van je geld is. Hij kan het blijkbaar wel, de middagen zullen dan ook wel vanzelf volgen denk ik? Misschien kun je een beetje stoeien met de wakkertijden, kijken of dat verschil maakt? Hier ligt de baby alweer 2 uur op bed. Ze zal zo wel wakker worden, maar ik snap er eerlijk gezegd geen hol van waarom ze het meestal niet doet en dan ineens wel een keer. Schiet mij maar lek😂 Maar wel heerlijk even, ik heb gesport, gedoucht en geluncht, dus wat mij betreft kan ze weer wakker worden😁

2 maanden geleden

Wij zijn gister naar de osteopaat geweest (aanrader!!!!) en vanmorgen heeft ...
Hoe gaat het nu met hem?