12 Reacties

3 maanden geleden

Alleen een romper met lange mouwen lijkt mij goed en anders even voelen of hij erg heet voelt en zo ja de deken weghalen. Hier nu ook een baby in 27 grade met een lange mouwen romper en een lakentje en dat gaat nu prima 😁

3 maanden geleden

Bij ons 28 graden en alleen romper met korte mouw, ik had er geen meer zonder mouwen. Dat had hij gister aan met dezelfde temperatuur. Ik ben zelf een koukleum en wil hem ook steeds meer aandoen. Ik denk altijd; beter te koud dan te warm.

3 maanden geleden

Gewoon rompertje met korte mouwen. Ik heb er nog een puckababy inbakerslaapzak bij. Mijn zoontje schopt ook en gaat dan horizontaal in bed liggen. Met de puckababy niet meer gelukkig. Ofja veel minder. De eerste 2 nachten waren nog wel wennen daarna ging het wel goed.

3 maanden geleden

Mijn kindje slaapt met 25 graden in alleen een rompertje, verder geen dekentje of slaapzakje. Zou voorzichtig nekje voelen of dekentjes alvast weghalen?

3 maanden geleden

Je merkt vaak wel of hij het echt te warm of te koud heeft. En heb je ook al eens gekeken of de temperatuur die de babyfoon aangeeft wel klopt? Die van mij geeft vaak plus minusl 3 graden warmer aan dan het is een heb dat ook vaker van anderen gehoord. In dit geval zou 25 of 28 toch best wel een verschil maken daarmee

3 maanden geleden

M’n zoontje van 11 weken doe ik of een rompertje aan of alleen luier en dan lakentje er over bij ons op de kamer is het super warm hij zweet ook veel per kindje verschillend denk

3 maanden geleden

Ons zoontje van 12 weken ligt in een korte mauwen romper met dunne slaapzak onder het open raam

3 maanden geleden

12 weken luier en zomerslaapzakje is 27/28 graden

3 maanden geleden

Hier 27,2 graden en ligt in haar pamper in een puckababy piep 0,5 TOG. Zonder lakentje of iets. Ook staat de ventilator aan op haar kamertje. Deze staat richting haar bed, maar niet vol op het bed. Ik heb hem zo gezet dat hij langs het bed waait, tegen de muur aan en de muur weerkaatst dan een mini windje over de klamboe haar bed in. Je voelt het amper in haar bedje, maar wel genoeg dat ze niet bezweet in bed ligt!

3 maanden geleden

25 graden en luier en 0.5 slaapzak. Raam open. En voor het eerst doorgeslapen terwijl ik dacht dat ze het misschien nog te koud zou krijgen, maar nee hoor!

3 maanden geleden

Hier boven is het ook 28 graden en het raam op een kier helpt niet voldoende. Heb hem dus enkel in een romper zonder mouwen laten slapen vannacht. Vanmorgen in de vroege ochtend vond ik het zelf wat fris en werd hij ook wat onrustig, dus toen heb ik er een dun broekje bij aan gedaan toen ik hem de fles ging geven. Als ze het niet fijn hebben gaan ze over het algemeen wel huilen. En anders kun je altijd de deken nog weghalen in zijn slaap.

3 maanden geleden

Wij doen hem met die warmte alleen een luier en dun slaapzakje aan. Ze kunnen het beter iets te koud hebben dan te warm, als ze het koud hebben dan melden ze zich wel