10 Reacties
één maand geleden
Wat maakt het uit als hij gaat wennen aan white noise? Zo erg is dat toch niet? Als hij daar rustig van wordt, zeker nu ze nog zo jong zijn, zie ik het probleem er niet van in. Ik heb ook een white noise apparaatje en werkt gewoon heel goed. Als zij daar rustig van wordt dan vind ik het geen probleem om het voor langere tijd te gebruiken. Ik val ook in slaap met een luisterboek aan. 🤷🏼♀️
één maand geleden
Ik weet niet hoe oud je kindje is maar kan zijn dat hij dat nog niet kan? dan help je je baby
één maand geleden
Onze zoon pakt ook geen speen, soms wel een vinger om te sabbelen. Hij slaapt graag met knuffels. Hij heeft een knuffeldoekje waar die graag mee slaapt en een klein aapje.
De whitenoise staat hier ook altijd aan, daarvan zie ik niet waarom je dat nu al af zou leren? Heeft toch geen nadelige effecten ofzo?
één maand geleden
Als je de white noise opneemt in de avond routine, zal die daar overdag niet perse voor nodig zijn, maar als het hem helpt waarom zal het dan savonds een ramp zijn om dit bij zn routine te betrekken? Als onze dochter onrustig is savonds doen wij hem ook aan en zien haar dan direct ontspannen
één maand geleden
Ja knuffeldoekje heeft hij ook en pakt die ook goed beet als hij gaat slapen. Ik zie ook geen nadelen van white noise.. m'n man is er alleen op tegen.. hij zegt dat we er dan nooit meer af komen wat ik onzin vind.. als hij 2 is zal hij het wss echt niet meer zo nodig hebben...
één maand geleden
Mijn dochtertje heeft geen knuffeltjes met slapen maar pakt wel direct haar duim en wordt er rustig door en valt dan lekker in slaap. Dat afleren komt later wel, maak me er nu nog geen zorgen om. Als het haar nu helpt is dat alleen maar fijn, ze zijn nog zo klein. Als voor jou zoontje white noise helpt, zou ik dat gewoon lekker aandoen. Scheelt voor jezelf ook een hoop onrust. Mijn oudste dochter van 2.5 jaar valt ook nog steeds in slaap met een muziekdeuntje. Die zetten we aan als ze gaat slapen en gaat na 20 minuten uit. Dan is ze vaak al in slaap gevallen. Waarschijnlijk komt er vanzelf een moment dat ze dat muziekje niet meer wil, zoniet dan heeft ze het over een paar jaar wellicht nog, ik heb er geen last van als het op haar kamertje aan staat😉. Ze wordt er rustig door en Het geeft haar een vertrouwd gevoel en valt rustig in slaap. Ik zou nu meer kijken naar wat helpt voor je zoontje dan nu al denken aan het afleren van iets. Er komen nog genoeg lastige fases aan en als een knuffel/duim of white noise ze gerust stelt is dat alleen maar fijn! Wat soms ook wil helpen is mijn hand op haar rug/buik leggen als ze onrustig is. Ze wordt dan rustig als ze contact voelt. Zodra ze rustig is laat ik haar langzaam los.
één maand geleden
Hier ook een kindje zonder speen, en white noise helpt ons wel echt. Ik las dat dat ook weer vrij makkelijk af te bouwen is zodra je kindje iets ouder is, dus ik maak me niet zo'n zorgen over het wennen en ontwennen. En mocht hij het wel langere tijd fijn vinden, ook prima, het is niet slecht voor hem zoals bijvoorbeeld een speen op een bepaalde leeftijd wel is.