6 Reacties
4 maanden geleden
Mijn kleine ligt nu alleen in een rompertje aangezien het op de kamer 27 graden is. Maar misschien helpt dit je voor morgen aangezien het weer zo warm wordt? Ik heb vanmiddag vrijwel de hele dag mijn kleine mee buiten gehad in alleen zijn pamper omdat het binnen niet uit te houden is en hij heeft aan een stuk door geslapen vanaf het moment dat ik een vochtige hydrofiele op hem heb gelegd. Je zag echt aan hem dat het verkoelde door de rust die in zijn lijf kwam na dat ik de doek op hem legde.
4 maanden geleden
Kruitvat heeft nu Hydrofiel slaapzakken misschien dit eens proberen
4 maanden geleden
Reactie op nverstappen
Mijn kleine ligt nu alleen in een rompertje aangezien het op de kamer 27 gr ...
En waar sliep hij dan? Mijn kindje vind de kinderwagen namelijk verschrikkelijk en iets anders heb ik niet echt voor buiten.. ook staat de volle zon tot ongeveer 4 uur in onze tuin, nergens schaduw..
4 maanden geleden
Enige manier is toch echt voelen of het nekje niet zweterig is. Ook zou je het rompertje uit kunnen laten, dus alleen slaapzak + luier.
Als je bang bent dat ze wakker wordt met voelen kun je ook een wekker zetten een uur nadat ze in slaap viel, dan weet je zeker dat ze in een diepe slaap is en kun je heus wel even voelen! Raak je eerst zachtjes haar been of arm aan en zo heel zachtjes richting haar nekje?
4 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
En waar sliep hij dan? Mijn kindje vind de kinderwagen namelijk verschrikke ...
Wij hebben ook 0,0 schaduw en vanaf sochtens 11 tot savonds 8/9 vol de zon in de tuin maar hij lag wel in de kinderwagen daar heeft hij gelukkig geen problemen mee. Ik had een parasol op gezet en daaronder de kinderwagen gezet en dan de achterkant van de klep open zodat zijn gezicht nog meer in de schaduw lag maar er wel nog meer lucht/wind bij kon. Of ik had hem bij me liggen onder de parasol in een vochtige hydrofiele doek dat vond hij ook heel fijn.