9 Reacties

3 maanden geleden

Hier ging dat eigenlijk gelijk super goed! In 2.5 week was ze helemaal over en had helemaal geen last gehad van krampjes. Is zelfs iets minder gaan spugen sinds ze kv drinkt!

3 maanden geleden

Ik heb het een tijdje gemengd met afgekolfde melk, omdat ik toch moest afbouwen. Helemaal geen problemen gehad met extra krampjes of wat dan ook

3 maanden geleden

Wij zijn stapsgewijs aan het overstappen (nu zijn 3 van de 5 voedingen kunstvoeding) en geen problemen gehad!

3 maanden geleden

Wij zijn hier net sinds gisteren mee bezig. Ons zoontje is bijna 12 weken oud en ik Kolf fulltime maar nu mijn zoontje meer voeding drinkt is de moedermelk niet genoeg meer. Sinds gisteren 1 flesje per dag kunstvoeding van het kruidvat. Hij dronk het goed op, wel wat meer boeren na de voeding maar verder nog niks anders gemerkt

3 maanden geleden

Hier ging dat eigenlijk gelijk super goed! In 2.5 week was ze helemaal over ...
Welke kv geven jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Ik heb het een tijdje gemengd met afgekolfde melk, omdat ik toch moest afbo ...
Met welke kv heb je bv gemixt?

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Welke kv geven jullie?
Nutrilon!

3 maanden geleden

Ik geef geitenmelk

3 maanden geleden

Bij mijn eerste gebruikte ik het Kruidvat huismerk. Helemaal geen problemen gehad qua krampjes of overgang. Hij was al gewend om uit een flesje te drinken, dat scheelt misschien wel (we gaven destijds 1x per dag gekolfde flesjes). De eerste flesjes kv mengde ik nog met bv tot mijn voorraad uit de vriezer op was.