16 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter huilt een stuk meer dan 45min per dag😅

2 maanden geleden

Ik mag in mn handjes knijpen met een blije baby. Ik denk dat wij nog geen 15min op een dag hebben. Was bij mn 1e wel anders. 😅

2 maanden geleden

Mijn dochter huilt ook eigenlijk maar weinig. En als ze wel huilt weet ik meteen de reden. 3 maanden is wel de tijd van de 3e sprong wellicht dat de ‘oei ik groei’ app je kan helpen. Humeurig/jengelig past daar wel bij.

2 maanden geleden

Onze dochter is een blije baby en herken het huilen en ineens lachen. Soms is ze Jantje huilt, Jantje lacht. Ze huilt eigenlijk alleen als ze honger heeft of krampjes. Bij krampjes zie je echt Jantje huilt, Jantje lacht, zodra de kramp voorbij is, lacht ze weer. We hebben weleens een avond gehad dat ze even uurtje onrustig is, net of het er even uit moet. Merk vaak dat ze overdag dan minder geslapen heeft of veel prikkels gehad heeft. Ze wil namelijk alles zien enz.

2 maanden geleden

Reactie op Quinty Wijnschenk

Mijn dochter huilt ook eigenlijk maar weinig. En als ze wel huilt weet ik m ...
Ik heb deze app maar begrijp er dus niet heel veel van, dat humeurige zou dan alleen moeten zijn tijdens de ‘signalen’ fase toch? Daar zit ze nu btw in (sprong 3)

2 maanden geleden

onze dochter huilt bijna nooit meer (14 weken), dit is per week afgenomen. Ik denk dat ze nu al zo'n 2 weken minder dan een kwartier per dag huilt en dan heb ik het nog ruim genomen.

2 maanden geleden

Onze dochter van 17 weken huilt nu bijna niet meer. Maar een paar weken geleden huilde ze echt wel een stuk meer. Geen idee hoeveel in minuten maaar het is nu echt een stuk minder geworden!

2 maanden geleden

Ooh dat verschilt heel erg per kindje Onze kleine huilt vanaf het begin alleen als z’n luier vol zit, hij honger heeft of ik hem voor zijn gevoel te vroeg weg leg 😂 daarentegen heeft hij pas twee nachten doorgeslapen dus niet alles is zo mooi als t lijkt helaas hahaha

2 maanden geleden

Eigenlijk nooit, bij de prikjes even heel hard gillen en laatst gooide iemand een deur dicht moest hij huilen. Onze eerste had elke avond een huiluurtje, dan was hij tussen 20 en 21 wel 10 minuten aan t huilen!

2 maanden geleden

Nu weer in een sprong en dan bij overgangen vaak even huilen. In de draagzak, uit de draagzak, omhoog na het drinken voor het boeren etc. Altijd even een keertje jengelen en dan is het snel weer oke en komt er een gulle lach tevoorschijn. Onze baby is ook zó actief. Altijd bellen te blazen, trappelen, gillen, brabbelen, met armen aan het zwaaien😝 Soms op het hysterische af haha. Zo veel energie!

2 maanden geleden

Oh echt geen idee, in ieder geval veeeel minder dan in de eerste 6 weken. En zelfs toen was het geen 3 uur per dag, terwijl ik er wel half aan onderdoor ging 😅. Ik denk wel dat je het hebt over huilen met troosten?

2 maanden geleden

Die van ons huilt veel meer dan 45 minuten per dag. Soms wel aan 1 stuk 45 minuten en dan meerdere keren per dag.. vanaf ongeveer 11 weken werd het veel minder maar nu begint ze weer. Tja is het het warme weer, sprongetje, feit dat ze alles moet zien maar nog niet zolang op haar buik volhoudt. Geen idee maar ben echt jaloers op babys die maar kwartiertje huilen.

2 maanden geleden

Ons zoontje huilt ook zeker wel meer dan 45 minuten per dag. Ik denk eerder 1,5 a 2 uur per dag, als het niet meer is. Veel ongemak door reflux en darmkrampen. Ik hoop dat het minder gaat worden. Hij is nu 10 weken.

2 maanden geleden

Onze baby huilt nooit echt langer dan een paar minuten achter elkaar. En moet zeggen dat ik hem ook aan de borst leg voor troost❤️

2 maanden geleden

Hier ook echt veel meer. Maar we zijn het gewend. Reflux is echt killing.

2 maanden geleden

Onze dochter is nu precies 3 maanden en zij heeft gisteravond echt 20 minuten keihard gekrijst! Ze was ontroostbaar… zo ken ik haar helemaal niet, dus ik wist niet wat ik kon doen. Ik had alles geprobeerd (borstvoeding, schone luier, boertje, wiegen met speen erin, liedje zingen, andere geluiden, stukje lopen) en niets hielp. Ik appte een vriendin en ze zij me dat ik haar hard in slaap moest sussen. Dat deed ik terwijl ik haar in slaap wiegde. Misschien handig om te weten! Succes!