23 Reacties

3 maanden geleden

Zingen? Haha ik heb hetzelfde. Ik ben dan een dik uur aan het zingen of alles aan het benoemen wat ik zie. Zo hoort hij me en blijft hij vaak rustig. Zolang hij maar hoort dat ik in de buurt ben is het veelal goed. En stop soms tussendoor om hem even eruit te halen en te knuffelen.

3 maanden geleden

Ik heb laatst ergens gelezen dat het aan de kleding/luier kan liggen. Dat deze veel te strak zit of haar op bepaalde plaatsen knelt. Probeer haar luier eens wat losser te maken of te letten op wat ze aan heeft. Ik weet niet of het werkt, maar niet geschoten is altijd mis 😉

3 maanden geleden

Kan het zijn dat de luier te strak zit?

3 maanden geleden

Zou het toeval zijn? Hier ook een dochter van bijna 12 weken ook een cybex. Ze is SUPER lief, maar krijst zich een ronde in de autostoel. Alleen als we de kinderwagen bewegen of echt rijden krijg ik haar stil of met muziek in de auto rustig.. wat een gedoe soms! 😄😅

3 maanden geleden

Overigens vind ze die ligstand ook verschrikkelijk, maar moet eerlijk bekennen dat ze er nog niet heel lekker in ligt..

3 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi, hier gilt mevrouw ook als we even stoppen. Haar rijdend wiegen en speentje helpt dan wel daarom doe ik haar voor bij mij als we samen zijn..

3 maanden geleden

Haha fijn deze topic! Hier precies hetzelfde! Hij schreeuwt en krijst alsof ‘ie vermoord wordt 😅😅 Ik heb ook alles geprobeerd: luier losser etc. Wat nu soms werkt is heel hard OOOOOHM geluid maken (en als het niet werkt heb je in ieder geval nog lol met je partner in de auto 😜) of white noise met SHHH geluid er doorheen hard aanzetten.

3 maanden geleden

Hier just een baby die het liefst in de Cybex Cloud T ligt!

3 maanden geleden

Wij hebben ook de cybex, maar denk dat dat er weinig mee te maken heeft. Onze dochter huilt/krijst vaak als we vertrekken met de auto. Onze oudste deed dat de eerste maanden ook. Wat bij ons helpt is om white noise op te zetten en de autorit rond dutjes tijd te plannen, dan valt ze vaak binnen een paar minuten in slaap. Dus ik hang nu standaard de numsy aan de autostoel bij vertrek, zodat ik zelf wel iets anders kan luisteren dan white noise. Ik let er ook op dat ze comfortabel en licht gekleed is. Ze hebben het snel warm in de autostoel en aangezien ze achteruit zitten krijgen ze ook weinig mee van de airco. Als ze heel erg blijft krijsen probeer ik even te stoppen om de speen terug te geven en te troosten.

3 maanden geleden

Bij mijn oudste had ik dit ook, vreselijk. Ben 1x op weg naar een vriendin (5 kwartier rijden) op een gegeven moment van ellende omgekeerd omdat het echt niet ging. Hier werd het wat beter toen hij ouder werd en heel veel beter toen we overgingen op de opvolgstoel.

3 maanden geleden

Ik heb dus een keer op tiktok een filmpje hierover gezien dat je eens kan proberen om de luier ietsje losser te doen 🤭 soms door de houding zit dat dan wat strakker waardoor dit niet comfortabel voor ze is! Je kan t altijd eens uittesten, wie weet is dat de gouden tip haha!

3 maanden geleden

Wij hebben dit gehad met een ander merk stoeltje. Zijn toen terug naar de winkel gegaan en bij ons bleek hij daarin helemaal niet goed te zitten. In de winkel ‘gepast’ in andere stoelen en toen we er een hadden waar hij goed in zat die gekocht. Vanaf het nieuwe stoeltje geen gehuil meer gehad…

3 maanden geleden

Wij hebben dit ook (en ook gehad bij ons zoontje). Door de houding in de autostoel gaat het maagklepje sneller open en komt er maagzuur vrij. Dat is in ieder geval bij ons het probleem, want je hoort haar ook slikken en ze spuugt sneller in de autostoel. Wij hebben een Doona. Bij ons zoontje ging het pas over toen hij aan vaste voeding begon, dus rond 6 maanden

3 maanden geleden

Wij hebben de maxi Cosi pebble pro, maar ook PRECIES hetzelfde probleem. Echt een mega happy baby maar O, zodra hij de maxi Cosi ziet is het huilen geblazen. Het consultatiebureau had als tip gegeven om hem wat vaker in de wipstoel te zetten, dan “went” hij aan deze houding. Ik moet zeggen dat het wel iets minder geworden is. Succes!

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ook met de cybex stoel. We hebben al snel het Inlegstuk voor pasgeboren baby eruit gehaald. Dat ging al beter maar was nog niet de oplossing. We hebben nu de stoel recht vooruit staan zodat hij naar voren kijkt en ik heb een air lyer in de stoel gelegd. Nu geen problemen meer en een vrolijke baby in de auto! ♥️

3 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Wij hebben dit ook (en ook gehad bij ons zoontje). Door de houding in de au ...
Ik heb ook een Doone en die van mij heeft er helaas ook van. As donderdag 15 uur naar Italië rijden dus dat wordt nog wat

3 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Hier precies hetzelfde! Ook met de cybex stoel. We hebben al snel het Inleg ...
Begrijp dat het misschien anders drama is in de auto, maar weet dat achterwaarts vervoeren verplicht is tot 15 maanden in NL met i-size stoelen. En dit is met goede redenen ook.

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Begrijp dat het misschien anders drama is in de auto, maar weet dat achterw ...
Ik wist niet dat dit verplicht was. Ben heel blij voor jouw reactie. Dankjewel, hebben hem net meteen weer achterwaarts geplaatst en ook dat was nu prima 🙌🏼

3 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Ik wist niet dat dit verplicht was. Ben heel blij voor jouw reactie. Dankje ...
Gelukkig dat je kindje dit ook toch fijn vind🤍

3 maanden geleden

Hier ook een kindje die krijst in de auto. Ik heb nu de Jane Matrix besteld, ben heel benieuwd l. Met het oog op de vakantie hopen we dat dit beter gaat.