6 Reacties

2 maanden geleden

Ons meisje is ook 5 weken te vroeg geboren. Toen ze gecorrigeerd 3 maanden was, was het zo goed als voorbij!

2 maanden geleden

Ons meisje is ook 5 weken te vroeg geboren. Toen ze gecorrigeerd 3 maanden ...
Dat geeft me moed. Dan moet ik nog heel even volhouden ☺️

2 maanden geleden

Mijn zoontje is ook vaak onrustig net voordat hij moet gaan slapen. Het gebeurt zo vaak dat mijn vriend en ik het inmiddels als onderdeel van zijn avondroutine zien. We noemen het zelfs zijn ‘gekke uurtje’ 😋😂. We geven hem dan extra knuffels en kusjes, en na een paar minuten wordt hij weer rustig en is hij klaar om te slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Arianaxx

Mijn zoontje is ook vaak onrustig net voordat hij moet gaan slapen. Het geb ...
Ik ga het voortaan ook het gekke uurtje noemen 😂. Ik doe het alleen en het komt natuurlijk precies op het moment dat ik ook even voor mezelf moet zorgen. Uitgebreid koken zit er al een tijdje niet in 🫣. De vriezer is mijn vriend….

2 maanden geleden

Reactie op Moniqueokt

Ik ga het voortaan ook het gekke uurtje noemen 😂. Ik doe het alleen en het ...
Haha, zo herkenbaar! Hier slaapt hij overdag super slecht, waardoor hij ’s avonds rond bedtijd helemaal moe en overprikkeld is—dat zorgt dus voor het ‘gekke uurtje’ 😂. Een holistische therapeut gaf ons het advies om zijn tenen en vingers één voor één zachtjes te knijpen en daarna zijn voetjes van hiel naar tenen en zijn benen van onder naar boven. Dat helpt bij het aarden en weer rustig worden. Blijf vooral kalm tijdens zijn gekke uurtje (al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan, haha). Het klinkt misschien een beetje zweverig, maar het werkt hier echt! Hopelijk is dit maar een fase en gaat het snel over. Succes mama 💕

2 maanden geleden

Reactie op Arianaxx

Haha, zo herkenbaar! Hier slaapt hij overdag super slecht, waardoor hij ’s ...
Oh ik ga dit zeker proberen! Hopelijk werkt het hier ook 😄