7 Reacties

2 maanden geleden

Wij gaan komende week ook op vakantie met onze dochter van 3 maanden. Het verschilt volgens mij per vliegmaatschappij, maar wij moeten de kinderwagen inderdaad afgeven bij de bagageband en in laten checken. Van te voren laten we hem insealen (zoals je ook met koffers kan laten doen). Over de buggy heb ik geen tips ;)

2 maanden geleden

Wij zijn 3 weken geleden gegaan met Vueling. Mochten de grote kinderwagen mee tot aan het vliegtuig en toen inleveren. Konden hem bij aankomst op de bagageband ophalen. Wij hadden een hoes gehuurd bij babyloop. Heel handig!

2 maanden geleden

Is echt per keer verschillend geweest hier, zou baby in draagzak doen en je 2,5 lekker in de buggy!

2 maanden geleden

Ik heb al een aantal keer gevlogen met kleine kinderen, omdat mijn schoonouders in zuid Afrika wonen. Binnenkort gaan we weer. Ik heb nog nooit een kinderwagen meegenomen. Altijd alleen een draagzak. Met 2 kinderen hebben we een keer een babydraagzak en peuterdraagzak meegenomen. Dan droegen mijn man en ik allebei een kind als het nodig was. (Dat was niet vaak, eigenlijk alleen op het vliegveld). Peuter op de rug, dat draagt heel fijn. We nemen wel altijd een maxi cosi mee als een kind daarin moet, want anders weet ik niet wat voor autostoel ik krijg en ik wil wel dat ze veilig zitten.

2 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en hebben onze kinderwagen mee. Echt ideaal! Hebben een reistas gehuurd zodat hij veilig mee kon. Op vliegveld met draagzak gedaan.

2 maanden geleden

Ik heb een lionelo en die mag mee in het vliegtuig als handbagage. Die kan helemaal plat dus mag een baby ook in liggen. Als je ook nog draagzak hebt kun je afwisselen met de peuter in de buggy en baby in de draagzak. Wellicht is dat fijn voor je ☺️

2 maanden geleden

Wij hebben een kinderwagen gehuurd die je heel klein in kunt klappen. Echt ideaal! Wordt thuis bezorgd en daarna kun je het kosteloos weer terugsturen.