7 Reacties
4 maanden geleden
Ik weet niet precies hoe warm het is op haar kamer, tussen de 20 en 23 graden. Maar ze ligt in de puckababy 0.5 met lange mouw romper, broekje en sokjes al twee nachten
4 maanden geleden
Je zult bog heel veel fases gaan mee maken waarin je kind net een periode doorliep en daarna ineens weer echt 10 keer wakker wordt. Je moet er niet steeds te veel redenen bij willen verzinnen, het is immers normaal baby gedrag.
Je kunt een keer snachts de temperatuur meten en eventueel dekentje extra er op leggen.
Overigens slaapt mij baby verschikkelijk in de zomer piep. Juist omdat deze meer vrijheid geeft en ze gefrustreerd wordt dat ze haar armen kan bewegen maar niet zo ver als ze zou willen
4 maanden geleden
Onze dochter sliep vorige week ook nachten achter elkaar door van 23 tot 6/7. Nu is sprong 2 begonnen en komt ze 's nachts wel nog een keer (rond 4:30). Vanochtend toevallig pas weer om 5:30, dus weet niet of het dan echt door de sprong komt maar het zijn tenminste allemaal fases die ook weer overgaan. Dus als ze eerst doorsliep, zal dat vast weer terugkeren
4 maanden geleden
Reactie op VdB21
Je zult bog heel veel fases gaan mee maken waarin je kind net een periode d ...
Ja dat merk ik dus ook bij die zomer piep, heel vervelend.. vanavond meteen weer de normale aan doen!