14 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben van nutrilon nutrition die werkt super goed en geen krampjes en geen verstopping kwa ontlasting ik kan echt niet meer zonder!!

4 maanden geleden

Wij hebben van nutrilon nutrition die werkt super goed en geen krampjes en ...
We zitten op omneo voeding ivm krampjes waar ze het goed op doet. Qua voeding willen we niet veranderen enkel doen we jhbpm ivm het omhoog komen van eten wat ze weer wegslikt.

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

We zitten op omneo voeding ivm krampjes waar ze het goed op doet. Qua voedi ...
Wij hebben oon omeo van nutrilon en gaat super goed

4 maanden geleden

Van de notenshop de biologische

4 maanden geleden

Nutriton van nutrilon, dat is enkel jhpbm, bij de oudste gebruikt en nu weer. Allebei reflux maar kwamen er bij de oudste later achter en toen gaf ik geen borstvoeding meer, nu wel en dat gaat goed samen.

4 maanden geleden

Reactie op leo91

Nutriton van nutrilon, dat is enkel jhpbm, bij de oudste gebruikt en nu wee ...
ZWelke fles gebruiken jullie en welke speen wij hebben difrax maar de M te klein ook al doorgeprikt en L te groot we hebben 150cc en 1,5 schepje jhb Ik kom er geen wijs uitt

4 maanden geleden

ZWelke fles gebruiken jullie en welke speen wij hebben difrax maar de M te ...
D'r brown speen 2 past op difrax small

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

D'r brown speen 2 past op difrax small
En hoeveel schepjes doen jullie erin ? Wij hebben ook de omneo nutrilon dus is wat dikker al van zichzelf…

4 maanden geleden

En hoeveel schepjes doen jullie erin ? Wij hebben ook de omneo nutrilon dus ...
Ik gebruik biologische zit geen schepje bij. Maar mespuntje is voldoende

4 maanden geleden

Hoe bewaren jullie het meel? Wij hadden het in een glazen pot, maar sinds gisteren heeft onze zoon veel last van spugen en nieuwe buikkrampjes. Het meel ziet er ook wat anders uit als voorheen dus ik denk dat het niet goed meer is ( pas 1 week open)

4 maanden geleden

ZWelke fles gebruiken jullie en welke speen wij hebben difrax maar de M te ...
Onze zoon krijgt borstvoeding dus ik geef hem voor een voeding 2 theelepels nutriton zoals op de verpakking staat. Dus 25 ml water of borstvoeding met een schepje nutriton en daar dan 2 theelepels van. Ik weet wel nog van de oudste dat de aangegeven hoeveelheid voor de cc flesvoeding heel veel was. Werd het echt een enorm dikke pap, deed ik altijd veel minder in denk 1 schepje op 150/200 cc. Verder altijd difrax flessen gebruikt met de spenen van difrax toen hij zo klein was maat m. Misschien dat je het kunt proberen dat je wat minder schepjes jhbpm geeft op een fles en kijken of dat beter gaat?

4 maanden geleden

Wij hebben oon omeo van nutrilon en gaat super goed
Ben je daar op begonnen of ook geswitcht? En welke klachten had jullie kindje

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Ben je daar op begonnen of ook geswitcht? En welke klachten had jullie kind ...
Wij meteen geswitch en heeft geen slechte ervaringen gehad want die voeding is sws tegen krampjes en ontlasting dus die overstap valt nier zwaar zoals andere voeding kun je gewoon doen! ❤️