6 Reacties

4 maanden geleden

Ik vind de maxi-jurken van Guts&Gusto heel fijn. Ik heb bvb deze, die is heel makkelijk om borstvoeding mee te geven, want heeft een overslag decollete met drukknopje en ik krijg er regelmatig complimenten over als ik 'm aan heb. 😅

4 maanden geleden

Ik heb laatst een blousejurk bij cecil gekocht, ook voor een bruiloft. (Was geen formele dresscode) https://www.cecil.nl/p/midi-jurk-met-print/B14406333474/ Het lukte mij niet om een leuke jurk te vinden in de “nursing” collectie van verschillende merken, maar vond dat Cecil best veel keuze had in blousejurken met leuke kleuren. Zara had ook wel wat leuke blousejurken.

4 maanden geleden

Jurken met knoopjes (blousejurken) of overslagjurken vind ik heel prettig. En ik zou vooral kijken naar merken die je voor je zwangerschap al fijn vond en dan zoeken of zij iets geschikts in hun collectie hebben, dan voel je je vaak automatisch al wat vertrouwder in je kleren dan dat je een speciale zwangerschaps/voedingsjurk gaat kopen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

4 maanden geleden

Seraphine heeft mooie jurken voor formele gelegenheden die je ook kunt gebruiken voor borstvoeding. Ik heb een aantal jurken van hen en die kan ik nu aan, maar ook toen ik hoogzwanger was

4 maanden geleden

Op tip van iemand hier had ik jurken bij de only besteld online. Ook gewoon van de "maternity" kleding. Ik weet nog steeds niet wat er precies maternity is aan mijn blouse jurk. Wss omdat je het lint om je buik zou kunnen strikken🤣 Ik heb ff geen linkje want echt heel veel van de only website is geschikt

4 maanden geleden

Dankjulliewel! Ik heb leuke dingen gezien, ook voor andere dagen dan de bruiloft 😜