711 Reacties

één jaar geleden

Mijn katten die er een tering zooi van maken🤯

één jaar geleden

Andere mensen buiten die aan mijn kind zomaar ongevraagd komen. Wat heb ik een hekel aan dat.. Nu vooral ik zwanger ben voor de 2de volle slag hormonen 😂

één jaar geleden

Hormonen die op dit moment door mijn lijf heen gieren. Huisarts waar ik voor mijn gevoel totaal niks aan heb. Dat ik niet slapen kan en nu tijd moet investeren in een slaap therapeut de komende 12 weken. Zin hebben in eten de ganse dag door maar niks echt lekker vinden. Zelf het huishouden moet regelen omdat mijn man er niet goed in is (hij helpt wel mee hoor met kleinere taken, de schat). Dat ik en mijn lijf zo moe zijn dat ik net een uur wandelen kan volhouden en het sporten ook niet is zoals het was. Ehh… dat het koud is. Verder geniet ik van het feit dat ik met mijn baby in mijn buik (hoe pril het dan ook is nog) op de bank lig en even niks hoef. :D

één jaar geleden

Ik baal enorm van het feit dat ik zo veel haaruitval heb tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap! Hier had ik vroeger ook last van tot het punt van kale plekken… hier was ik door heel veel werk met voeding etc eindelijk vanaf en ik hoopte met de zwangerschap eindelijk een keer een volle bos te ervaren maar nu is het zo erg dat de plekken terugkomen. Ik eet al super gezond en gevarieerd en gebruik allerlei middeltjes en speciale shampoos dus ben bang dat er niets aan te doen valt maar balen doe ik zeker wel… ☹️

één jaar geleden

Reactie op Mijneerstezwangerschap

Mijn katten die er een tering zooi van maken🤯
Al die haren overal ja 🫠

één jaar geleden

Reactie op Hebe23

Ik baal enorm van het feit dat ik zo veel haaruitval heb tijdens de eerste ...
Ik heb bij mijn kapper een behandeling die hormonen etc uit de haarzakjes haalt. Hierdoor valt je haar naar de behandeling minder/niet meer uit. Dit wordt ook gebruikt bij mensen die chemo hebben gehad zodat de giftige stoffen van de chemo uit de haarzakjes verdwijnen. Misschien dat je kan overwegen zo’n behandeling na je zwangerschap te doen?😊

één jaar geleden

Ik heb bij mijn kapper een behandeling die hormonen etc uit de haarzakjes h ...
Oh meen je, wat top zeg. Dankje voor het delen 💕 Hoe heet zo’n behandeling?

één jaar geleden

Reactie op Hebe23

Oh meen je, wat top zeg. Dankje voor het delen 💕 Hoe heet zo’n behandeling ...
Het is een herstel/reset behandeling wat ik snel even kan vinden.

één jaar geleden

Het is een herstel/reset behandeling wat ik snel even kan vinden.
Dankje! 🫶🏻 ik ga er eens naar informeren

één jaar geleden

Mijn vriend die uit 'mijn box met snacks' een pak crackers heeft gepakt, terwijl dat mijn box is 🤷🤦

één jaar geleden

Oké klaag muur Zwanger geworden via icsi begonnen in januari Alle embryo eerst opgemaakt niks lukte tot 4x toe Toen icsi opnieuw alles alle spuiten alles En jes zwanger Me man reactie ja ik kan niet geloven tot ik een echo zie Denk lul op dat moment ik heb 100 naalden gezet wees effe happy of geef me knuffel Hij zij ook dit is niet de reactie die je wilt horen maar ben best wel bang dat mis gaat . Nu het langer blijft zitten word die wel vrolijker en geeft hij me spontaan rompertje met wondertje er op Ik snap het wel maar had gehoopt op iets meer jes en iets meer whoeeee Snap het wel heb eerder gehad dat het op de dag zelf fout ging enzo Maar ben ik dan zo *****die wil dat je blij bent

één jaar geleden

Ik ben misselijk en moe en wil eigenlijk even slapen. Maar dat kan niet want vanmiddag wordt de nieuwe wasmachine gebracht. En ik weet dus niet hoelaat. Ondertussen probeer ik zoon wakker te houden. Want als die nu gaat slapen dan is hij straks wakker als ik eindelijk kan liggen.

één jaar geleden

Mopper tijd !! Ik voel me verschrikkelijk moe en kan bijna niks doen. Vindt dit zelf ook echt vervelend. Nu moet mijn vriend na lange werkdagen toch echt inspringen maar wordt er gezegd : "ik kan niet opvouwen dus dan leg ik het op het rek en ja hoe langer je wacht, hoe groter de stapel wordt voor jou." Jaaaaaa. Nou sorry maar dit trok ik even niet, dus zoals verwacht trok ik mijn hormonale mond open en werd er daarna gezegd : ja nou jij mag ook wel wat doen hoor ! Uuuuuuhhgrrrr ze hebben soms echt niet in de gaten wat je op een dag allemaal al doet, wat gewoon niet gezien wordt. Nou bedankt voor even mijn klaag moment !

één jaar geleden

Oef ik ga heel even los hoor… Ben zo ontzettend moe en misselijk. Alles is mij teveel. Mijn emoties regulieren lijkt niet mogelijk. Ik voel me vaak niet goed genoeg omdat ik niet genoeg doe in het huishouden momenteel. En een fijne nachtrust is ver te zoeken. Het is zo moeilijk om te eten en te drinken. Constant het gevoel dat ik niet gezond genoeg bezig ben. Ontzettend intense dromen! Ondanks het geklaag ben ik oh zo dankbaar dat er een klein wezentje in mij aan het groeien is:) En juist als ik al deze klachten voel geeft me dat ook enigszins rust dat alles nog aan het werk is zeg maar. Heel veel succes (aanstaande) moeders!

één jaar geleden

Reactie op SaraOllsen

Oef ik ga heel even los hoor… Ben zo ontzettend moe en misselijk. Alles is ...
Girl! Ik herken je gevoel !!! Klinkt raar maar ik ben 'blij' dat jij het ook ervaart. Laat zien dat wij niet crazy zijn, maar het er dus even 'bij hoort', hoe vervelend ook. Succes succes succes en je kan het ❤️

één jaar geleden

Reactie op Aurora1

Girl! Ik herken je gevoel !!! Klinkt raar maar ik ben 'blij' dat jij het oo ...
Wat fijn dat ik niet de enige ben zeg! Succes😉 We kunnen dit💪

één jaar geleden

Ugh vandaag een hele ochtend al bek af en kots misselijk. Ik kom tijdens het lesgeven niet van mijn stoel af en trek het gewoon bijna niet om tijdens het zelfstandig werken alle leerlingen ook nog te helpen met hun vragen...

één jaar geleden

Reactie op Hebe23

Ik baal enorm van het feit dat ik zo veel haaruitval heb tijdens de eerste ...
Hi, Daar had ik ook heel erg last tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik heb haarvitamines ontdekt en echt een aanrader!! Ook voor zwangere vrouwen. Hierbij de link https://www.veganboost.nl/products/zwangerschapsvitamines. Hier zit ook alle vitamines in die je nodigt hebt tijdens je zwangerschap en erna! Binnen 1 maand zag ik al onwijs verschil.

één jaar geleden

Dat iemand mijn oma heeft verteld dat ik zwanger ben. Dit had ik uiteraard zelf willen doen 😡

één jaar geleden

Mijn klaagmomentje.. De opmerkingen van familie "zorg maar dat je goed en gezond eet. Eet je wel genoeg fruit en groente" Ten eerste, bemoei je met je eigen lichaam en je spekrollen Daarnaast, ik ben continu misselijk dus dat ik al iets eet gedurende de dag verdient al applaus.