711 Reacties
één jaar geleden
Ik voel me zo alleen. Huilbuien. Alles is t veel. Liefste wil ik helemaal alleen zijn en alleen maar slapen zodat ik nergens aan hoeft te denken.
één jaar geleden
Reactie op kerstwonder
Ik voel me zo alleen. Huilbuien. Alles is t veel. Liefste wil ik helemaal a ...
Wat vervelend. Let goed op jezelf. Geef je gevoel ook aan bij je vk.
Weet dat het meer vrouwen overkomt door de hormonen. Dit ben jij niet. Dit zijn je hormonen.
Blijf in gesprek en verbinding met vrienden en familie. Kan al iets kleins zijn als even een halfuur samen kopje thee drinken. Of samen een film kijken. Je hebt er misschien niet direct behoefte aan maar je moet wel uit dit patroon komen. Veel sterkte. Komt goed❤️
één jaar geleden
Reactie op Liene91
Ik heb vandaag te lang gewerkt. Zó een pijn aan mn benen en rug, niet te ge ...
Ik heb altijd al erg veel last van m’n benen. Nu ik zwanger ben is dit nog erger. Ik gebruik de been balsem van Gehwol. Deze helpt wel heel fijn. Zeker als je benen niet willen relaxen.
één jaar geleden
Buiten het feit dat ik echt niet mag klagen over mijn zwangerschap, heb milde symptomen en loop er redelijk goed doorheen: toch even een klaagzang!
Ik dacht vanaf het moment van proberen: nu kan ik nog lekker slapen. Ik ben altijd een goede vaste slaper geweest. Maar MAN ik slaap me een partij slecht! Hele hele pijnlijke borsten, 3 x per nacht naar de wc en mega vroeg wakker. En dan moet er nog een kleine komen dus nog minder slaap 🥺
één jaar geleden
Reactie op sammi796
Buiten het feit dat ik echt niet mag klagen over mijn zwangerschap, heb mil ...
Herkenbaar! Heel vervelend… Ik slaap ook ineens ontzettend slecht, terwijl ik altijd goed kan slapen. Soms een enkele nacht slaap ik nog weleens door, maar merendeel is drama. Zo vermoeiend terwijl je overdag moet werken én al zo vermoeid bent! Ik snap je
één jaar geleden
Ik hou normaal niet zo van mopperen, maar wil het nu ook wel even kwijt. Wat ben ik blij met ons wondertje en zo dankbaar dat we het via de natuurlijke weg mogen krijgen. Ik neem t mezelf dan ook ontzettend kwalijk dat ik me vaak en veel neerslachtig voel… Ik moet van mezelf dankbaar zijn (ben ik ook), maar ik huil veel, voel me constant alleen en vaak verdrietig. Op het moment veel misselijk ook en moe, dat helpt niet mee. Ik hoop zo dat die hormonen ieeets minder worden, in ieder geval minder dan dit. Ik wil zo graag er ook van genieten🩵🩷
één jaar geleden
Reactie op Jessara
Pfoe dat is inderdaad heftig. Niet mogelijk om kortere diensten of iets min ...
Ik mag hier zelf in aangeven wat gaat. Moest vanwege klachten het al wel vertellen op m'n werk. Maar vandaag was eerste dag na vakantie dus ik moet mijn eigen grenzen gaan bewaken 😅.
Donderdag maar lekker thuiswerken denk ik!
één jaar geleden
Ohh even ei kwijt 🍳. Ik wordt gewoon gek van mijn partner, dusdanig dat ik denk ik wil niet nóg een baby met hem😭😭 omdat hij zo veel werkt, en ik zelf ook werk, komt alles op mij af. Opstaan, baby klaarmaken, ontbijten, wegbrengen, werken, ophalen, koken, bedtijd, schoonmaken. Om overspannen van te raken, en hij begrijpt het gewoon niet, ik schreeuw om hulp, ik wil geen single mom zijn (no offence, gewoon niets voor mij). Ik heb nu al nachtmerries dat ik nachten alleen moet doorgaan met een kleine en m’n dochter, en dan overdag. Ik durf het gewoon niet, ik wou echt sat het positiever was want het moment is mooi, gewoon niet met hem :(
één jaar geleden
Ik word zot van mijn vriend die hele tijd op al mijn klachten 'ocharme schatje' zegt en constant zegt dat ik positief moet zijn ipv angstig.. 🙄
één jaar geleden
Ik was vandaag uit eten met het hele bedrijf na een meeting. Degene die het geregeld had had gemaild, gebeld en me aangewezen aan het personeel omdat ik zwanger ben, zodat ze rekening konden houden met het menu.
Wat is mij voorgeschoteld? Rauwe rosbief als voorgerecht, zeebaars als hoofdgerecht en tiramisu als dessert 🤣
Ik heb dus álles terug moeten sturen en als hoofdgerecht wilden ze toen Dorade (vis) voor me maken, iets wat dus ook niet mag.
Verbaas me echt over de onkunde van dit restaurant 😂🤦🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op Antepli27
Andere mensen buiten die aan mijn kind zomaar ongevraagd komen. Wat heb ik ...
Mijn dochter heeft hele mooie rossige pijpekrullen. Iedereen zat er aan (vooral de oudere dames) ook al zei ze nee. Ik was er al snel klaar mee en zat dan ook aan hun haar.
Wanneer ze er iets van zeiden gaf ik als antwoord, mijn dochter zegt nee en jullie respecteren dat niet, waarom zou ik dan niet hetzelfde doen?
Nu doet hier in de wijk niemand dat meer😉
één jaar geleden
Reactie op Joycekz
Dat iemand mijn oma heeft verteld dat ik zwanger ben. Dit had ik uiteraard ...
Zo naar, ik herken dit helemaal! Bij mij heeft mijn moeder het aan mijn opa verteld. Terwijl ze wist dat ik dat zelf wilde doen. Mijn opa is ook nog eens de enige persoon die ik echt kon verrassen met het nieuws met een leuke aankondiging (ivf traject, dus alle vrienden en familie weten het dan gelijk bij positieve test). Ben flink pissig op m'n moeder geweest. Maar weet ook dat mijn opa er niet minder blij om is ♡
één jaar geleden
Hier ook even klagen. Al weken last van mijn onderrug. Huisarts die je niet wil zien.. en tips geeft die je al lang probeert en doet. Daarnaast nu ook flink ziek geworden. Keelontsteking met griep. Zo irritant dat je aan medicijnen en keeltabletten bijna niets kunt innemen.
Aankomende dinsdag de eerste echo, hopelijk is die goed.. zodat we het ergens voor doen..
één jaar geleden
Ik ben elke dag kotsmisselijk en als ik dan terug kom om 23:15 van werk loop ik de keuken in zie ik een stapel afwas denk ik goh kan je me niet even helpen ofzo ?en dan begint de volgende dag weer om half 6 met mijn dochter nou ik heb nog steeds niet afgewassen en moet nog steeds de was draaien van een week geleden. Gadver nergens zin in