711 Reacties
één jaar geleden
Hier ook even klagen. Ik heb een super lieve vriend die zijn liefde vooral uit in praktische dingen, dingen maken, kopen etc. Maar merk dat ik het wel echt jammer vind dat hij nog nooit in de boeken gebladerd heeft die we hebben, of kleertjes koopt, of uit zichzelf met iets aankomt…
één jaar geleden
Oh ik lees dat er meer zo moe zijn, ik word er knettergek van. Bij de zwangerschap van mijn dochter sliep ik echt 9 maanden als een roosje, maar nu? Echt al vanaf 4 weken zwangerschap tot nu (13 weken) slaap ik zoooo slecht. Achterlijke dromen, continu wakker en als ik na 3 uur wakker word ben ik echt klaarwakker en lig zo 2 uur te woelen en te draaien. Ondertussen hoor ik mijn man alleen maar lekker ronken en loopt hij de volgende dag te klagen dat hij zoooooo moe is. Echt, waarvan dan?!
één jaar geleden
Ik heb vannacht via een bon uit een babypakket een overnachting gehad in een Fletcher hotel.. ik ben gesloopt en mijn vriend ook 🤣
Bedden zijn keihard, ik heb overal pijn 😔 de vloerverwarming op de gang, dus niet eens in de kamer, staat zo heet dat we het hele nacht met het raam open hebben geslapen terwijl het keihard half naar binnen regende: anders viel het gewoon niet te doen qua hitte.
We zitten in een kamer naast een houten trap waar mensen continu overheen rennen.
Deze acties zijn denk ik bedoel om je bekend te maken met hun hotelketen, maar ik wil nooit meer terug 🥲
Straks nog het ontbijt. Ik ben benieuwd 🥹
één jaar geleden
dit was bedoeld als leuk weekendje, air bnb in tilburg met sauna (waar ik voorzichtig in ga). Maar ik ben totaal gesloopt! Had een onverwachts een hele (fysiek) zware werkweek op de opvang met dagen van 7.30 tot 18.30 en ik ben gewoon kapot. Gister eerste dag hier en dan ga je toch veel lopen en fietsen. Het is mega koud, het regent, mijn buik doet zeer… mijn vriend is super lief en begripvol gelukkig maar ik voel me zo schuldig !
één jaar geleden
Ik heb vannacht via een bon uit een babypakket een overnachting gehad in ee ...
Welke fletcher was dit? Ben wel benieuwd. Wat erg zeg😅
één jaar geleden
Ik heb vannacht via een bon uit een babypakket een overnachting gehad in ee ...
Wij hebben ooit ook eens in een Fletcher Hotel gezeten. Nooit weer.
Echt vreselijk. Eten was ook echt vreselijk.
één jaar geleden
Inmiddels beide aan de buikgriep (of was het het ontbijt 😂?)
Het was die op Texel, in De Koog.
één jaar geleden
Ik ben geïrriteerd omdat we maar niet uit de naam kunnen komen. Ik vind het zo lastig. Mijn vriend en ik hebben ook wel een wat andere smaak 🙃 bij onze zoon waren we er veel sneller uit.
We hebben nog even dat weet ik, maar ik vind een naam nogal belangrijk 😆
één jaar geleden
Zere borsten, elk uur wakker om te plassen en mega last van m’n rug. 23 weken zwanger en momenteel gaan de weken echt meeeeega langzaam
één jaar geleden
Pff in 4 weken tijd van lichtelijk bekkenpijn naar huilen terwijl je moet gaan staan gegaan... had zo gehoopt dit deze zwangerschap niet te hebben.. vorige al last gehad vanaf 8 weken dus blij dat het nu pas later is. Alleen vorige zwangerschap ook amper meer kunnen lopen tot 32 weken
één jaar geleden
Ineens weer eeeenorm misselijk, kokhalzen en overgeven. Ook last van banden pijn en ik kan m’n bed niet eens meer uit komen zonder krukje, zo’n dikke buik al. Soms moet mijn vriend zelfs mijn schoenen al strikken. 🙈
Voelt enorm slecht om te klagen, want ik ben ontzettend dankbaar. Maar soms is het toch wel lekker, haha. Wel voel ik sinds deze week (22 weken zwanger nu) eindelijk ons meisje! 🥰
één jaar geleden
Reactie op aj205a
Ahhhhhh nee balen! Ik kom zelf ook nog eens van Texel, sorry namens een Tex ...
Hahaha Texel zelf was geweldig! 🙌🏻
één jaar geleden
Jeetje wat ben ik hier slecht in. Zwanger zijn is gewoon niet een kwaliteit die ik bezit. Of ik slaap slecht = bekkenpijn want niet voldoende hersteltijd, of ik slaap redelijk goed = bekkenpijn want verkeerd voor mijn bekken gelegen.
Of ik denk dat de pijn redelijk ok is dus doe net een minibeetje meer op een dag (10m wandelen met de hond) en voel het de volgende dag en kan dan dan vrijwel niets.
Ik ben zo blij dat dit de laatste keer is en ik weet waarvoor ik dit doe. Maakt het enigsinds dragelijk.
Ik kan niet wachten tot de bevalling (daar ben ik gelukkig wel goed in) en dat ik mijn zoontje in mijn armen heb.
Rant over.
één jaar geleden
Reactie op Amooma
Jeetje wat ben ik hier slecht in. Zwanger zijn is gewoon niet een kwaliteit ...
Herkenbaar, vandaag 21 weken maar ben het nu al helemaal zat hahaha
Vind de trapjes en schopjes geweldig!
Maar ik slaap zo slecht elke nacht
Al af en toe maagzuur - ene keer obstipatie andere keer diarree juist - bekkenpijn ook al vaak - continue draaien en wakker worden - plassen
Ben zooo moe 😅
Vond bij de 1e zwangerschap ook al vreselijk, hormonen, lichaam die veranderd en overal last van heeft
Idd zin om te bevallen en er klaar mee te zijn. Al vond ik het herstel ook pittig.. na een knip en bv wat pijn deed dus dubbel 🤣
één jaar geleden
21 weken zwanger, griep, WAAROM mag je maar 3x per dag neusspray en werkt hij maar heel even? En waarom is zwanger zijn zo zwaar 😩 ik had hier een veeeel romantischer beeld van haha. Ik dacht dat bevallen en herstel het pittige stuk zou zijn (en dat komt nog!). Ik wil lekker veel slapen maar dat lukt niet. En dan zegt iedereen de hele tijd dat je er zó van moet genieten..
Zo, dat ben ik ff kwijt ☺️