14 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk alleen een romper aanstaande nacht! Twijfel nog over lange of korte mouw, omdat hij altijd met z’n armen omhoog slaapt. Hij ligt dan onder een (redelijk dun) dekentje met laken.

4 maanden geleden

Ik denk alleen een romper met korte mouw en zijn slaapzakje van love to dream.. zonder lakentje

4 maanden geleden

Alleen een luier en in de puckababy piep. Wellicht nog een dun lakentje erover heen. Het is 26 graden op de slaapkamer🥲

4 maanden geleden

Reactie op devenyyy1

Ik denk alleen een romper met korte mouw en zijn slaapzakje van love to dre ...
Bij ons denk ik zelfs zonder romper en alleen het slaapzakje.

4 maanden geleden

Romper korte mouwen, een zipster boxpakje en dan een slaapzakje zonder mouw

4 maanden geleden

Hier wordt het alleen een rompertje korte mouw denk ik. Vanaf vanavond heeft hij het ineens heel heet (hete nek, veel huilen) en wil niet echt slapen nog. Dus nu even afkoelen inalleen z'n (wasbare) luiertje

4 maanden geleden

Ik denk alleen korte mouw romper.. misschien allen luier. Het is bij ons 30 graden op de slaapkamer.

4 maanden geleden

Reactie op Amooma

Bij ons denk ik zelfs zonder romper en alleen het slaapzakje.
Ik voel bij de volgende voeding of hij warm is en even temp. meten anders doe ik indd zn romper uit.. moeilijk met dit weer

4 maanden geleden

Reactie op devenyyy1

Ik voel bij de volgende voeding of hij warm is en even temp. meten anders d ...
Ja he! Gewoon blijven voelen inderdaad. Ik heb een lakentje klaarliggen voor als hij het toch fris heeft.

4 maanden geleden

Spaghetti rompertje en korte mouwen pakje.. en een lakentje eroverheen. 26graden in de slaapkamer dus beetje twijfel of het lakentje weg kan. 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Ik laat de kleertjes van overdag aan denk ik. Korte mouw romper, kort broekje en dan onder een dunner dekentje. Morgen (en vannacht) even kijken hoe dat bevalt en anders pas ik het aan.

4 maanden geleden

Ik heb nu een katoenen pakje aan gedaan, het koelt erg af in onze kamer omdat we met het raam open slapen en ons huis is tamelijk koel..

4 maanden geleden

Het is bij ons erg warm boven , bijna 29 graden op dit moment. Ik heb hem nu een mouwloze romper aan met een lakentje over het onderlichaam.

4 maanden geleden

Mijn baby heeft in alleen een luier geslapen, soms lakentje erover heen maar hij heeft het zo snel warm.