230 Reacties
één jaar geleden
Volgens mijn berekening 20 mei 😃 vandaag ingeschreven bij de verloskundige. Vooral erg moe, weinig eetlust en soms een vlaagje misselijk. Maar heel bijzonder om weer zo'n mooi pad te mogen bewandelen 🥰
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Woensdag 6 september had ik een positieve test.
Ik vind het dood eng aangezien ik een miskraam heb gehad eind juni.
Voor nu is mijn uitgerekende datum 18 mei.
27 september de eerste echo. Wat is dit toch weer spannend!
één jaar geleden
Reactie op kirxx
Hey dames. Mijn uitgerekende datum is 18 mei volgens de berekening. Voor on ...
Ik heb tot nu toe eigenlijk geen klachten, ook geen gevoelige borsten ofzo. Bij mn zoontje ook weinig zwangerschapskwaaltjes gehad!
Wel ben ik nu weer super gefocused op alles wat ik voel in mn buik 😅
één jaar geleden
Reactie op SophieL1991
Hoi allemaal,
Woensdag 6 september had ik een positieve test.
Ik vind het ...
Ja hier ook hetzelfde.. pff 11 juni een miskraam gehad en ook 6 sept positief getest en 27 sept de eerste echo bij de verloskundige dan.. en 20’sept zelf bij een privébureau gepland. 15 uitgerekend. Succes!
één jaar geleden
Hoii!
Ik heb vandaag mijn eerste positieve tests in handen gehad. Mijn vriend en ik zaten in een ivf traject en dat is nu dus gelukt! Volgens de freya website ben ik 19-5 uitgerekend.
Aangezien het onze eerste keer is, is alles nieuw en onzeker. Voor het fertiliteittraject krijgen we in de eerste week van oktober onze eerste echo! Nu al spannend.. hoop dat het allemaal goed is.
één jaar geleden
Hoi! Gisteren positief getest en 19 september uitgerekend. Na >1 proberen dan nu gelukt. We zijn heel blij, maar ik ben erg gespannen of het wel goed gaat. Of ik niet toch zal gaan bloeden o.i.d. verder buiten vermoeidheid, geen eetlust en zere borsten geen symptomen. Ik vraag mij af wat ik, buiten gezond leven, nog kan doen of juist niet moet doen 🥰
één jaar geleden
Hoi! Gisteren positief getest en 19 september uitgerekend. Na >1 probere ...
Meer dan 1 jaar proberen bedoelde in haha
één jaar geleden
Na vorige maand een (vroege) miskraam, gisteren weer een positieve test in handen. Zo snel hadden we echt niet verwacht. Als het goed is rond 18 mei uitgerekend. Heb al een zoon van 3 jaar.
Heb op een paar kwaaltjes na nog niet veel last.
We hebben 6 oktober de eerste echo, super spannend allemaal.
één jaar geleden
Reactie op Astrd
Na vorige maand een (vroege) miskraam, gisteren weer een positieve test in ...
Wij bijna hetzelfde! Ook vorige ronde een vroege miskraam en 6oktober eerste echo. Vind het wel extra spannend door die miskraam. Verschrikkelijk dat wachten...
één jaar geleden
Eergister een positieve test 🤍 Berekening staat op 17 mei uitgerekende datum. 3 oktober de eerste echo… super spannend! Want in februari een miskraam gehad met 7 weken. Duimen!! 🍀
één jaar geleden
Gisteren positieve test gehad! Super blij mee, ik heb een zoontje van 1.5 die wel heel moeilijk is. Was ook een huilbaby totdat hij een maand of 11 was. Helaas reageerde mijn man niet zo fijn. Hij had door dat ik dat niet leuk vond dus nu doet hij weer heel lief tegen me enz, maar ik baal daar wel erg van. Hij zei iets in de trend van dat onze toekomst nu verpest was en dat iedereen tegen hem zei dat 1 kind nog wel te doen is, maar dat als je er 2 hebt je toekomst er op zit ofzo. En ik vind het het mooiste wat er is en ik ben er heel gelukkig mee, maar dat is dan wel een domper
één jaar geleden
Reactie op MamaJ2022
Gisteren positieve test gehad! Super blij mee, ik heb een zoontje van 1.5 d ...
Wat vervelend zeg.
Hier was nummer 2 een huilbaby en nu in verwachting van nummer 3. We zijn er heel blij mee. Al is de angst voor nog een huilbaby wel aanwezig.
In verband met meerdere miskramen, gaan we het pas vertellen na een goed termijnecho.
Ouders misschien met 8 of 9 weken na een goede vitaliteitsecho.
één jaar geleden
Na 1 bbz, 1 miskraam en heel wat IUI en Icsi pogingen hebben we deze week een positieve test gehad. Ik ben van 1 kant heel blij, maar ook ontzettend angstig en onzeker. Vooral ook omdat ik krampjes en steekjes voel. Ik hoop zo dat het deze keer gegund is 🤞.
We hebben al een zoontje van 5 en zijn al enige tijd onderweg om hem een broertje of zusje te geven. 28 sept weten we of het goed zit 🤞. Als het goed is zijn we dan 21 mei uitgerekend.