230 Reacties

één jaar geleden

Nadat we onze dochter zijn verloren vorig jaar met een zwangerschap van 32 weken en in de tussentijd nog 2 vroege miskramen nu weer een positieve test! We zijn erg blij maar ook zeker heel angstig. Ik denk sowieso dat ik pas rustig kan ademen als ik mn kindje gezond en huilend op mijn borst heb liggen. Ik heb wel wat last van mijn onderrug en in vlagen misselijk en last van mn darmen. Soms wat steken in mn onderbuik en dan meteen weer bang, maar we houden goede moed!! 2 oktober 1ste echo en ben ook zoooo bang dat er niks te zien is ofzo..

één jaar geleden

Reactie op Demimijn

Nadat we onze dochter zijn verloren vorig jaar met een zwangerschap van 32 ...
Ben als het goed is 19 mei uitgerekend

één jaar geleden

Reactie op BijDeMolen

Wij bijna hetzelfde! Ook vorige ronde een vroege miskraam en 6oktober eerst ...
Duurt echt lang hè, die weken tussen de positieve test en eerste echo. Ik moet zeggen dat ik er wel redelijk rustig onder ben, maar ondertussen kan de tijd me nu niet snel genoeg gaan 😝

één jaar geleden

Reactie op Astrd

Duurt echt lang hè, die weken tussen de positieve test en eerste echo. Ik m ...
Oooh echt verschrikkelijk 😵‍💫 en ik begon net te besluiten dat ik er maar op moet vertrouwen dat het goed komt. Had ik bruine afscheiding bij afvegen 😔 dus ik helemaal in de stress. Teamleider gelukkig super lief en begripvol (die wist ook van de miskraam afgelopen keer). Ik lees ook dat het er bij kan horen, die afscheiding. Maar vind het wachten nu wel weer een stukje erger.

één jaar geleden

Reactie op MamaJ2022

Hoe gaan jullie het vertellen aan je omgeving?
Ik heb het vandaag aan 1 directe collega verteld ivm personeelsdag met etentje (extern) volgende week, zodat zij met mij in het complot zit. Verder heb ik een trui met BROER. besteld voor mn zoontje, die zullen we hem regelmatig aandoen als we het willen gaan vertellen. Waarschijnlijk pas na de vitaliteitsecho, maar misschien een aantal hele goede vrienden die we weinig zien wel eerder

één jaar geleden

Reactie op Astrd

Duurt echt lang hè, die weken tussen de positieve test en eerste echo. Ik m ...
Pffff duurt zo lang! Wij hebben pas 12 oktober 1e echo... Ik zit te twijfelen om zelf eerder al een echo aan te vragen😅

één jaar geleden

Ben nu bijna 5 weken 🤗 wat mij het meest opvalt is het vele gapen en misselijk als ik honger heb.. vooral dat gapen is vervelend, net of ik ongeïnteresseerd ben. Iemand die dit herkent?

één jaar geleden

Reactie op Esmeeg94

Pffff duurt zo lang! Wij hebben pas 12 oktober 1e echo... Ik zit te twijfel ...
Haha ik ken je helemaal! Die van ons staat ook pas op de 11e. Met hoeveel weken willen gaan doen als je eerder wilt? Ik vind dat zelf nogal lastig!

één jaar geleden

Hoi, ik ben nu voor de 4e keer zwanger na 3 eerdere miskramen (vorig jaar augustus, dit jaar april en juni). De uitgerekende datum is denk ik 21 mei en 3 oktober de eerste echo. Nu dus 4 + 3 weken zwanger. Ontzettend spannend want de dagen duren echt ontzettend lang terwijl we wachten op de echo.. Net een klein beetje roze op mijn wc papier na de grote boodschap dus dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen 😕 Ook nog een test gedaan daarnet en het streepje is toch echt wel een stuk donkerder dan hij eerder was dus dat lucht dan weer een beetje op. Hopelijk gaat alles goed deze keer en hebben we over een paar weken een goede echo!

één jaar geleden

Reactie op Daphne-94

Hoi, ik ben nu voor de 4e keer zwanger na 3 eerdere miskramen (vorig jaar a ...
We hebben echo pp dezelfde dag! Volgens de freya website ben ik 19mei uitgerekend. Duurt lang he dat wachten?

één jaar geleden

Hier 15 mei uitgekiend van ons 2e kindje en 3 okt. de eerste echo. Spannend weer zo'n periode wachten.

één jaar geleden

Pfoe, vandaag een erg rollercoaster dagje! Hormonen vliegen alle kanten op, buikpijn, opgeblazen gevoel en vooral heel veel tranen om niks 😅. Schattige kindjes? -> huilen. Vriendin die een kaartje heeft? -> huilen. Wordt niet goed van mezelf joh 💭. Hebben meer hier last van? 🌻

één jaar geleden

Na zware ivf traject van 2 jaar gisteren een positieve test in de handen. Super onwerkelijk. Volgens freya calculator 20 mei uitgerekend. Dochter van 4 jaar is helemaal blij. Kwaaltjes hier misselijkheid en krampen onderbuik

één jaar geleden

Hoi! Gisteren positief getest en 19 september uitgerekend. Na >1 probere ...
Hier ook, meer dan een jaar bezig geweest en 4 dagen geleden eindelijk een positieve test!😄😊 zo spannend, hopen dat het goed blijft gaan, kan niet wachten op de echo.

één jaar geleden

Goedemorgen! Volgens mijn berekening 21 mei uitgerekend van ons tweede kindje. 4 oktober de eerste echo. Heel spannend weer allemaal! Nog weinig klachten gelukkig, wat vermoeidheid en krampjes.

één jaar geleden

Reactie op Liene91

We hebben echo pp dezelfde dag! Volgens de freya website ben ik 19mei uitge ...
Ja vreselijk 😅

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik heb sinds vorige week vrijdag een positieve test in handen. Totaal niet meer verwacht, mijn man heeft 7 jaar geleden een hersteloperatie onder gaan en we hadden de hoop opgegeven dat het zou lukken. Wel al een aantal keer innestelingsbloeding gehad en 1 dag overtijd maar nooit een positieve test. Ik zat de afgelopen 3 weken aan antibiotica ivm mijn werk (dierenarts assistente en een hoog risico patiënt gehad) en blijkbaar was dat nodig om het vruchtje te laten pakken... heel onwerkelijk en bizar! Ik ben 15 mei uitgerekend. 1 dag voor mijn eigen verjaardag. 26 september heb ik een vroeg echo op 6 weken 6 dagen. Hopelijk is er al een hartslag te zien.. Ik heb veel last van buikkrampen maar dit kan ook door de antibiotica komen. Ik vind het enorm spannend.

één jaar geleden

Reactie op GillyZidane

Hallo allemaal, Ik heb sinds vorige week vrijdag een positieve test in hand ...
Wat mooi zo dicht bij je eigen verjaardag!

één jaar geleden

Reactie op MiesGijsberts

Haha ik ken je helemaal! Die van ons staat ook pas op de 11e. Met hoeveel w ...
Ik heb een redelijk lange cyclus, had pas op dag 20 positieve ovulatie test. Dus ik tel net alsof dat 2 weken is 😅. Maar dan misschien ergens tussen de 6 en 7 weken?

één jaar geleden

Hoi! Zo te lezen ben ik nogal langzaam met regelen VK ☺️ Diverse trajecten gehad, had het voor onmogelijk gehouden nu via ZI poging 7. Morgen voor zekerheid nog een check test. Twee kindjes (7, 2) van partner (altijd ook de mijne) en nu mijn eerste zwangerschap. Inschatting nu 20/21 mei 24 🙏🥰