230 Reacties
één jaar geleden
Reactie op baby20244
Mijn eigen uitgerekende datum is 17 mei en ik ben zelf 19 mei jarig 😂😍
Ook zo dicht op elkaar. Leuk!
één jaar geleden
Hier 17 mei uitgerekend, maar durf nog niet enthousiast te zijn want in juli een miskraam gehad.. had t ook niet zo snel verwacht 🤭 enorm spannend!
Niet erg last van kwaaltjes wat juist weer heel onzeker maakt... daarom bijna blij dat ik wel heel vermoeid ben hahaha
één jaar geleden
Ook hier 17 mei! Ik merk dat ik de positieve test nu nog als formaliteit zie en pas durf te geloven dat t zo is na een echo met hartslag. In februari met 10 weken een miskraam gehad en in mei een bbz. Ik ben 35 en ook tussendoor aan het bevolkingsonderzoek meegedaan. Dat bleek weer hpv positief en vorige week (net voor ik erachter kwam zwanger te zijn) een uitstrijkje gedaan om te ontdekken of er slechte cellen zijn. Nu veel onrust over die uitslag en hoe dat samengaat met deze zwangerschap. Rustig afwachten maar.
één jaar geleden
Hier ook 16 of 17 mei, mn zoontje is van 25 mei dus dat hebben we weer goed getimed 😅 vooral last van pijnlijke tepels en moe voor de rest niet veel klachten :)
één jaar geleden
Wat leuk om alle berichten van iedereen te lezen! Na bijna 3 jaar, een miskraam en missed abortion verder, eindelijk weer een positieve test! We zaten sinds juni weer in een medisch traject, maar ik moest stoppen met de medicatie omdat ik plotseling bijwerkingen kreeg. Juist in die “pauzemaand” zwanger geraakt 😱 wel een mooi verrassing natuurlijk! 5 september al licht positief getest, maar durfde echt nog niet blij te zijn 🙈 het besef en de blijheid komt nu steeds meer! Uitgerekend rond 18 mei. Gevoelige borsten, af en toe wat misselijk, maar verder nog geen kwaaltjes. Nu ongeveer 5+1, dus wellicht komt het nog 😅
één jaar geleden
Hier 15 mei als het goed mag gaan. Toch beetje spannend aangezien ik 3 miskramen gehad heb dus ik nog niet helemaal durf te genieten. Maar ik ben wel dankbaar dat ik weer zwanger ben. Nu hopen op het beste 🍀🙏
één jaar geleden
Hi Allemaal,
Vorige week positieve getest! 18mei zou de uitgerekende datum moeten zijn. Maar het is allemaal spannend want ik heb in april een miskraam gehad. Elk toiletbezoek is spannend merk ik. En ik heb echt 0 kwaaltjes tot nu toe dus niks waar ik aan “vast kan houden” om maar gewoon er op te vertrouwen…
Het is tot 10 oktober vol spanning wachten, dan hebben we de eerste echo.
één jaar geleden
Ik klets al mee in de kletsgroep 23 mei tm 31 mei en nu kom ik ook deze tegen. Ik zit namelijk voorlopig geschat op een uitgerekende datum van 22 mei, dus ik val er net een beetje tussenin.
Gefeliciteerd in ieder geval iedereen met de zwangerschap, en ik klets gezellig mee! 💖💙
één jaar geleden
Reactie op TenE-
Ik klets al mee in de kletsgroep 23 mei tm 31 mei en nu kom ik ook deze teg ...
Wat spannend! Leuk dat je ook hier mee komt kletsen :)
één jaar geleden
Hoi,
Ik ben 22 mei uitgerekend volgens de voorlopige berekening van de verloskundige. Weinig klachten, soms wat vlagen van misselijkheid, maar dat kan nog wel erger worden als ik de verhalen hier soms lees.... Verder hebben we pas 11 oktober de eerste echo en wat duurt dat lang zeg. Ook het geheim houden is erg lastig naarmate we verder komen.
Groetjes!
één jaar geleden
Morgenochtend onze eerste echo met 6+5 🍀 Zo zenuwachtig… echo staat vroeg gepland ivm een MK in februari.
één jaar geleden
Hoi, ik ben uitgerekend op 18 mei van ons eerste kindje. Ik ben zelf 15 mei jarig dus dat is grappig. Ik ben zelf 30 maar heb alsnog het gevoel; mag ik dit gewoon? Kan dit? Kan ik moeder worden? Gek he :) een vriendin van mij zegt ook ; ‘ik voel me ook een soort teen mom achter de wagen’ terwijl ze 28 is. Herkent iemand dit gevoel?
één jaar geleden
Reactie op M225
Hoi,
Ik ben 22 mei uitgerekend volgens de voorlopige berekening van de ver ...
Hier hetzelfde! 20 mei uitgerekend volgens de voorlopige berekening. En 11 oktober de eerste echo met ongeveer 8 weken. Jezus wat lijkt dat nog ver weg!!
Nu vanochtend veel helderrood bloedverlies. Verloskundige gebeld en voor vandaag even afwachten omdat ze niet kunnen kijken als je actief bloed. Morgen opnieuw contact 🤞🏻 zenuwslopend