230 Reacties
één jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben ook op 18 mei uitgerekend. Vind het allemaal erg spannend!
Ik ben 32, samen met mijn partner (33) en dit is ons eerste kindje.
Voelt soms inderdaad heel onwerkelijk, denk dat ik wat meer besef zal krijgen zodra mijn buik gaat groeien 😊
één jaar geleden
Beetje gek misschien….
Ik ben op dit moment in mijn leven best stevig, echt wel wat voller dan voorheen. Ik zat een tijd heel slecht in mijn vel door stress op werk en andere dingen waardoor ik me erg terugtrok en niet meer ging sporten en wandelen. En meer ging snoepen. Ik heb sowieso best een ingewikkelde relatie met (binge)eten. Terwijl ik ook erg van gezond eten hou en me hier graag in verdiep.
En nu ben ik zwanger :) Ik ben erg blij maar ook wel bezorgd?
Ik merk nu ook dat ik zoveel trek heb en zo moe ben en amper mijn huis uit wil. Maar ik voel me schuldig over het feit dat ik niet mega gezond eet en sport en ik vind het vooruitzicht van heel veel aankomen ook ingewikkeld. Het voelt zo oppervlakkig om hiermee bezig te zijn. Maar ik merk het wel
één jaar geleden
Vandaag de 1ste echo gehad, teruggezet naar 18 mei! Hartje klopte prachtig en pfoe alle stress viel ineens van me af! Toch vraag ik ne af of er meer zijn die het herkennen.. dit is de 3de zwangerschap en bij de eerste 2 (jongen en meisje) was ik zo ziek en nu helemaal niet.. zo gek !
één jaar geleden
Reactie op Eli95
Herkennen jullie dit? Morgen heb ik de eerste echo en hoe dichterbij het ko ...
Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap. Tweede minder en nu helemaal niet.😂
één jaar geleden
Ik zou 6 weken zwanger zijn en uitgerekend voor 21 mei. Maar wat ben ik plots moe. Ik wil alleen maar slapen. Wat onmogelijk is met een zoontje van 22 maanden en een dochter van 5 maanden. 🥲🥲🥲
één jaar geleden
Gisteren een echo gehad en die was perfect met een kloppend hartje en zelfs 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 19 mei.
Toch daarnet wat roze op mijn wc papier waardoor ik me toch weer zorgen ga maken.
Volgende week een extra echo ivm de eerdere miskramen en de weken erna ook de intake en de termijn echo.
Dus hopelijk blijft alles goed gaan, maar nu wel de komende weken elke week een echo.
één jaar geleden
Reactie op aj205a
Beetje gek misschien….
Ik ben op dit moment in mijn leven best stevig, ech ...
Kijk eens op de website van vitaalvanstart. Misschien helpt het om een eet programma te volgen?
Probeer gezonde snacks te kopen, komkommer, wortels, avocado, noten. Zo vang je misschien al wat op.
Ik herken heel erg je behoefte naar comfort food als je je ellendig voelt. Denken dat je je daar beter van gaat voelen.
Gelukkig is het eerste trimester vooral heel erg lastig en kan je anders nog bij het tweede trimester weer wat strenger zijn.
Ik wil je nergens bang voor maken maar zwangerschapsdiabetes is niet fijn! Zorg goed voor jezelf, je verdient het :)
één jaar geleden
Helaas hebben wij vandaag na de echo een leeg vruchtzakje gezien. Deze was wel gemeten op 7+2, maar er was geen embryo. Helaas zal dit een miskraam gaan worden. Op dit moment voelen we ons zowel letterlijk als figuurlijk leeg. 🤍
Ik wil jullie enorm veel plezier wensen met jullie zwangerschap, dat er maar prachtige mooie echo's zullen komen en er heel veel gezonde baby's in mei geboren mogen gaan worden. Helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn.
één jaar geleden
Reactie op TenE-
Helaas hebben wij vandaag na de echo een leeg vruchtzakje gezien. Deze was ...
Wat naar om te horen :( Heel veel sterkte!
één jaar geleden
Ah nee meid.... Wat ongelofelijk verdrietig. Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Ik wens je heel veel kracht en liefde van de mensen om je heen ❤️💫
één jaar geleden
Reactie op TenE-
Helaas hebben wij vandaag na de echo een leeg vruchtzakje gezien. Deze was ...
Wat een vervelend nieuws. Je stelt je helemaal in op de komst van een kleintje in mei, en dan dit... Zo verdrietig.
Heel veel sterkte met dit verlies. Hopelijk mag je snel weer een positieve test krijgen en een voorspoedige zwangerschap.
één jaar geleden
Dag dames..
Ik meld me voor nu ook in deze groep.
Ten eerste vervelend nieuws te lezen in deze groep😥..sterkte gewenst..
Hier morgen mijn 2e echo en dan ben ik 8+1..afwachten weer dus..dan ook de officiële intake en 25oktober de termijnecho.. afwachten..
Zijn dit jullie 1e kindjes? En jonge moeders? Of allemaal verschillende leeftijden.