230 Reacties
vor einem Jahr
Reactie op Melissarq
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben 26.
Hier de 3e zwangerschap.. maar beleef nu de 2 kinderen ouder zijn alles zo anders..sta overal meer bij stil..
Ben zelf 33 jaar.
vor einem Jahr
Hier onze 6e zwangerschap (1e is ons eerste kindje, 2e was een missed abortion, 3e en 4e vroege miskraam, 5e ons tweede kindje). Dus blijft spannend tot een goede 13 weken echo. Ik ben nu 32 jaar en hopelijk komt in mei dus ons derde kindje 😊.
vor einem Jahr
Bij mij is het de vierde zwangerschap. 1e een MA, 2e een prachtige dochter, 3e een vroege miskraam, 4e hopelijk ons 2e kindje 🥰 Zwanger zijn na met name de MA is nooit meer zorgeloos geweest, dus ik kan ook pas ademhalen na de termijnecho en een hopelijk goede 13 weken echo.
En ik ben ook 32! 😊
vor einem Jahr
Reactie op Lisetteeee
Dag dames..
Ik meld me voor nu ook in deze groep.
Ten eerste vervelend ni ...
Voor mij is het mijn eerste kindje! En ik ben 29
vor einem Jahr
Hallo, ik ben uitgerekend voor 19 mei, dit is de eerste keer zwangerschap en ik ben 29 jaar.
Nu ik word een beetje onzeker van dat ik nog geen echo heb gehad. De verloskundige waar ik mee gebeld had zei dat dat pas hoeft vanaf 10 weken. Maar nu lees ik hier dat zowat iedereen al een echo heeft gehad rond de 6 of 7 weken.
Is dit echt noodzakelijk? Ik wil me juist geen zorgen maken of onnodige stress hebben want ik heb er juist wel een goed gevoel over.
vor einem Jahr
Reactie op dymf
Hallo, ik ben uitgerekend voor 19 mei, dit is de eerste keer zwangerschap e ...
Nee hoor, het is of een echo die nodig is ivm miskramen of trajecten, of omdat er zelf een pretecho is ingepland. Niets om je zorgen over te maken dus! :)
vor einem Jahr
Reactie op dymf
Hallo, ik ben uitgerekend voor 19 mei, dit is de eerste keer zwangerschap e ...
Nee hoor! Gebruikelijk is dat de termijnecho de eerste echo is. Of een echo tussen 8 of 10 weken. Dat wisselt per praktijk.
Ik heb alleen een echo gehad met 7 weken vanwege eerdere miskramen en een missed abortion.
Anders had ik mijn eerste echo en de intake ook pas met 9,5 week.
Niks om je zorgen over te maken. Eigenlijk alleen maar fijn toch? 😊
vor einem Jahr
Hoi! Ik ben 28 jaar, heb met m'n man een dochter van ruim 1 jaar, heb 16 oktober onze eerste echo gepland+intake, dan ben ik ongeveer 9 weken in verwachting
vor einem Jahr
Reactie op HoekAir
Helloo! Volgens de app ben ik 22 mei uitgerekend. Vooral erg moe en misseli ...
Net of ik naar mijn eigen berichtje zit te kijken inclusief echo en kaas 🤣
vor einem Jahr
Reactie op aj205a
Hoe is het met jullie?
Vandaag eindelijk weer wat beter. Heb veel moeten overgeven de laatste week en dat was best heftig. Vandaag heerlijk dagje gerommeld en voor het eerst weer lekker kunnen koken. Volgende week ben ik alweer 10 weken zwanger en het blijft zo spannend... met 10+4 de termijnecho, hoop dat alles dan weer goed mag zijn 😊