230 Reacties
één jaar geleden
Ik sluit mij hier aan. Gisteren termijnecho gehad bij 11+3 weken. Alles helemaal goed ❤️
één jaar geleden
Misschien een gek vraagje, maar ik heb tijdens de vitaliteitsecho al het hartje van de baby gehoord en tijdens de termijnecho met 10+4.
Zijn er meer mensen die het toen al hebben gehoord?
één jaar geleden
Reactie op Mama valkenswaard
Misschien een gek vraagje, maar ik heb tijdens de vitaliteitsecho al het ha ...
Ik heb het ook gehoord! Ze probeerde de baby te laten draaien zodat de termijn goed vastgesteld kon worden.
Was heel bijzonder om het al te horen 🥰
één jaar geleden
Reactie op Mama valkenswaard
Misschien een gek vraagje, maar ik heb tijdens de vitaliteitsecho al het ha ...
Nee mijn verloskundige gaf aan dat hartje luisterne veel meer straling geeft dan echo dus dat ze daarom pas bij 3e afspraak doen. Gisteren hartje geluisterd. Ik ben 14 weken
één jaar geleden
Hey lieve mama’s,
Ik heb een vraag. Ik ben nu 11 weken en 6 dagen zwanger, nu heb ik steken links en rechts in mijn onderbuik.. Is dit normaal? Ik was vorige week ook met die steken een extra echo laten maken. Hierbij was gewoon alles goed.. kan iemand hier wat meer over zeggen?
één jaar geleden
Reactie op selina1705
Hey lieve mama’s,
Ik heb een vraag. Ik ben nu 11 weken en 6 dagen zwanger, ...
Hey! Dat kan heel goed bandenpijn zijn heb ik me laten vertellen 😊 ik maakte me er zelf ook zorgen om namelijk
één jaar geleden
Hey! Dat kan heel goed bandenpijn zijn heb ik me laten vertellen 😊 ik maak ...
Oké gelukkig! Dankjewel
één jaar geleden
Heyy,
Ik weet niet of dit alleen bij mij is, maar dit is mijn eerste zwangerschap en ben sinds week 9 zo erg moe en snel misselijk en overgeven.. ik heb mezelf al verschillende keren ziek moeten melden voor werk of op mijn werk aangezien ik gewoon bijna een hele dag de neiging heb om over te geven, mijn baas zegt ja kon je verwachten ja dat hoort er bij hè.. maar voel mezelf op zo dag echt beroerd… maar ook schuldig naar mijn collega’s terwijl ik al van alles heb geprobeerd! Ik ben normaal helemaal geen ziek meldder tenzij ik echt met een long ontsteking lig en dan alsnog maar 1 dag…. Zowel mijn collega’s als baas weten dat ik zwanger ben maar alsnog kijken ze dit niet helemaal te begrijpen
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik sluit me ook aan bij het clubje🙂
Zijn er meer (oudere) mama's onverwacht zwanger? Ik ben 37 😅 Onze dochter zal 7 zijn als het 2e kindje wordt geboren. Eigenlijk was ons gezin wel compleet met 1 kind maar toch ben ik er blij mee. Manlief heeft er meer moeite mee om aan te wennen.
Gelukkig verloopt mijn zwangerschap goed, ben alleen veel moe want mn vitamine D is te laag, en m'n eczeem is flink uitgebarsten.
één jaar geleden
Reactie op Ditto
Dat is niet fijn zeg. Heb je het al besproken met je verloskundige?
Nee nog niet🩷