173 Reacties

één jaar geleden

Reactie op qqww

Vorige week dinsdag met 7.1 een mooi kloppend hartje gezien, morgen weer ee ...
Ik heb precies hetzelfde, vorige week een goede echo gehad en nu sinds een paar dagen veel minder symptomen, minder misselijk moe enzo. Ik ga ook meteen weer van het ergste uit maar schijnt idd normaal te zijn dat symptomen schommelen!

één jaar geleden

Reactie op moppie040

Ik heb precies hetzelfde, vorige week een goede echo gehad en nu sinds een ...
Had gister weer een echo en de kleine was dubbel zo hard gegroeid en zagen zelfs al een armpje bewegen! Dus was idd niks aan de hand. En sinds 2 dagen ookal weer wat beroerder. Erg verkouden geworden en nu last van holtepijn😅

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad en alles was goed😃. Kloppend hartje en ook al beweging gezien, super leuk! Datum is nu 13-05 en wordt op 27 oktober officieel vastgesteld.

één jaar geleden

Hier ook vandaag eerste echo gehad🥰 ben geschat op 15-05

6 maanden geleden

Dit kletsgroepje is al een tijdje stil, maar ik vraag me af hoe het met iedereen gaat! Zijn er al dames bevallen? Ikzelf ben nu precies 37 weken en vind die laatste loodjes echt pittig 😂

6 maanden geleden

Ik ben 37+1 vandaag en alles gaat wel goed! Ondanks dat het inderdaad wel zwaar is haha. Van mij mag ze komen

6 maanden geleden

Hi allemaal! Mag ik meekletsen? Ben vandaag ook precies 37 weken 😁 Begin het wel spannend te vinden

6 maanden geleden

Reactie op Leannah

Hi allemaal! Mag ik meekletsen? Ben vandaag ook precies 37 weken 😁 Begin ...
Ja ik ook! Aan de ene kant denk ik, kom maar want het heeft me lang genoeg geduurd Maar aan de andere kant mag ze ook best wel nog wel even blijven zitten haha. Het spannends vind ik denk ik het onbekende; ben absoluut niet bang voor de bevalling maar ergens wel nieuwsgierig hoe het is, wanneer het begint en hoe het zal lopen 🌸

6 maanden geleden

Lijkt me ook wel weer een gek idee om een lege buik weer te hebben zo

6 maanden geleden

Reactie op qqww

Lijkt me ook wel weer een gek idee om een lege buik weer te hebben zo
Ja aan de ene kant lijkt het me ook heel gek, maar aan de andere kant wil ik ook wel weer op m’n buik kunnen slapen 😂

6 maanden geleden

Ik ben vandaag ook 37 weken en ik weet de datum van mijn geplande keizersnede al, dus ik ga de 40 weken niet halen 😊 met mij gaat het goed, omdat ik weet dat mijn verlof zonder baby eindigend is kan ik er extra van genieten, lijkt wel. Ik voel me goed, ben wel heel moe.

6 maanden geleden

Ik ben vandaag ook 37 weken en word volgende week ingeleid. Stiekem hoop ik dat hij morgen komt: 24-4-2024🙈. Kijk er naar uit om weer op m’n buik te kunnen slapen en languit op de bank te kunnen liggen

6 maanden geleden

Ohhh leuk! Ik ben 11 mei uitgerekend van onze eerste dus nu ook 37 en een beetje..! Het ene moment denk ik straks is onze kleine er morgen gewoon al en weten we straks nooit meer niet wie hij is (zo een gek idee!) en het andere moment voelt het nog zo ver weg en abstract! 🫣 Lichamelijk voel ik me nog redelijk goed al slaat de vermoeidheid echt wel toe en denk ik na ontbijt, eten, douchen en aankleden al weer weer dat ik zin heb in een dutje 🤣

6 maanden geleden

Ja heel gek idee! Heb nu zo nog geen beeld erbij wie er in mijn buik zit al die tijd haha. Ben zelf wel heeeeel bang voor de bevalling 🙈 daardoor hoop ik wel dat ze snel komt zodat ik sneller van de zenuwen af ben. Hier ook moe en af en toe hele erge opruimwoede van de nesteldrang 🥲

6 maanden geleden

Reactie op Jacquelinex93

Dit kletsgroepje is al een tijdje stil, maar ik vraag me af hoe het met ied ...
Ook ik vandaag precies 37week.. 14mei uitgerekend, maar och meiden.. ik hoop zo dat ik niet zoals bij de eerste 2 over de 40 hoef te lopen. Heb het zo ontzettend zwaar.. heb een mega buik, een waslijst aan kwaaltjes waar je u tegen zegt.. afgelopen hele week tot vandaag met een te hoge bloeddruk gelopen met daarbij vanwege vocht het carpaal tunnelsyndroom.. heb elke dag de hele dag door pijn aan mijn handen en snachts is het niet meer te doen met slapen. Ben op.. Daarnaast de uitwendige aambeien, verschrikkelijk😔.. Ben daarnaast nog wel aan het genieten van alle drukke bewegingen van ons zoontje.. maar kan ook niet wachten totdat de bevalling begint.. zo onzeker dat ik niet weet wanneer.. enige dat is weet is dat ik vanaf 40week gestript mag worden..

6 maanden geleden

Reactie op Leannah

Ja heel gek idee! Heb nu zo nog geen beeld erbij wie er in mijn buik zit al ...
Ben je zwanger van je eerste kindje? Wat maakt je bang/angstig voor je bevalling als ik dat vragen mag?

6 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Ook ik vandaag precies 37week.. 14mei uitgerekend, maar och meiden.. ik ho ...
Oh jeetje, dat is inderdaad pittig! Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je wil dat het zo snel mogelijk komt ja.

6 maanden geleden

13 mei uitgerekend. En eigenlijk nergens last van. Ook de hele zwangerschap nog geen harde buiken gehad( tenminste niet dat ik weet). Dus ik denk dat de kleine nog wel even blijft zitten al hoop ik dat hij/zij snel komt! Want wat duren deze dagen toch onwijs lang 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Ben je zwanger van je eerste kindje? Wat maakt je bang/angstig voor je beva ...
Klopt! Ja ben toch bang voor de heftige pijn.. dat ik het niet trek en in paniek raak ofzo

6 maanden geleden

Reactie op Leannah

Klopt! Ja ben toch bang voor de heftige pijn.. dat ik het niet trek en in p ...
Dat had ik bij de eerste ook maar voor mij was de ruggenprik echt de oplossing, die kon zelfs aanblijven tijdens het persen. Geef aan dat je bang bent voor de pijn bij je verloskundige/ gynaecoloog en zij helpen je daar goed bij