6 Reacties

2 maanden geleden

Geen antwoord op je vraag maar wat voor andere symptomen heeft je kindje? Hier ook een meisje wat achterblijft in gewicht en verdenking heeft van kma, al speelt hier mogelijk ook nog een te straks tongriempje een rol (ik geef borstvoeding)

2 maanden geleden

Hier binnen 2 weken wel verschil. Uiteindelijk naar neocate over moeten stappen en toen waren met 4 weken alle klachten weg…..

2 maanden geleden

Hier pas na 5 dagen verschil, na 2 weken alle klachten volledig weg

2 maanden geleden

Welke voeding heb je gekregen? Vaak geven ze eerst Pepti, daar zijn de eiwitten verknipt. Voor sommige kindjes is dat voldoende, maar niet voor alle. Die hebben Neocate of Nutramigen nodig. Ik geef zelf borstvoeding en ben vanwege verdenking kma gestopt met koemelk, soja en ei. Binnen 48 uur d eerste verbeteringen en nu na 2 weken bijna helemaal klachtenvrij.

2 maanden geleden

Reactie op Dekel89

Geen antwoord op je vraag maar wat voor andere symptomen heeft je kindje? H ...
Verdere klachten zijn vooral onrustig, veel huilen en weinig slapen, buikkrampen en obstipatie, reflux. Ik denk zelf niet dat ze KMA heeft maar gaan het toch maar proberen.

2 maanden geleden

Hier was er ook verdenking van kma, ik geef borstvoeding dus ik heb mijn dieet aangepast en na 4 dagen echt een super content babytje plots.