25 Reacties
3 maanden geleden
Yess, wij zo een happy horse knuffel doekje al vanaf een werk of 4/5, meestal alleen over zijn ogen/voorhoofd en dat is voldoende
3 maanden geleden
Ja hoor, beide zoons (2,5j en 10wk) zijn (hydrofiele) doekjesliefhebbers. Mijn oudste stopt een doekje in zijn mond, dit doet hij sinds we de speen weg genomen hebben met 7mnd, zijn doekjes zijn echt zijn troost. Daarvoor drukte hij zijn gezicht erin.
De jongste valt overdag amper in slaap zonder doekje tegen zijn gezicht. Hij begraafd zich er helemaal in. Ziet er eng uit, is het niet.
Door de acties van de oudste heb ik het zelf geprobeerd. Zelfs door een dik opgevouwen doek kon ik nog prima ademen. En het is vaak alleen maar het in slaap vallen. Daarna draaien ze hun hoofd wat en zitten de koppies niet meer zo begraven in de stof.
3 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ben erg benieuwd en ga het ook proberen!
3 maanden geleden
Reactie op Amooma
Ja hoor, beide zoons (2,5j en 10wk) zijn (hydrofiele) doekjesliefhebbers. M ...
Het gaat niet om nog kunnen ademen he, het gaat om steeds weer dezelfde lucht inademen waar steeds minder zuurstof bij komt. Groot verschil!
3 maanden geleden
Het gaat niet om nog kunnen ademen he, het gaat om steeds weer dezelfde luc ...
Er komt dus steeds wel verse lucht doorheen omdat het zo dun is 😊 ze liggen verder in een open bak of bed. Geen klamboes of kappen erover.
En zoals ik al zei: het is alleen bij het inslaap vallen.
3 maanden geleden
Jaa! Hier ook doekjes liefhebbers..
Mijn dochter van 8, 8 jaar geleden mee begonnen, die vindt het nog steeds heerlijk! En nu ons meisje van 14 weken, gaat heerlijk tegen het doekje aanliggen en is dan vertrokken..
3 maanden geleden
Reactie op BabyMei2024
Jaa! Hier ook doekjes liefhebbers..
Mijn dochter van 8, 8 jaar geleden mee ...
Heb je de doekjes dan ook eerst bij je gehouden zodat ze naar jou ruiken?
3 maanden geleden
Wij doen zelf een doekje over haar ogen merken dat ze dan toch beter inslaapt..
3 maanden geleden
Ik leg af en toe een stukje deken op zijn hoofd als hij echt zichzelf aan het wakker houden is, werkt altijd! Valt meteen in slaap. Wel goed het neusje vrijhouden natuurlijk
3 maanden geleden
Mini update :p it works. Ze is zelfstandig met t doekje in slaap gevallen. Wel natuurlijk even het speentje even aangegeven maar sinds 2 dagen bij meerdere slaapjes (niet alle natuurlijk)een succes!
3 maanden geleden
Reactie op Jessara
Hier geprobeerd met het doekje over het gezicht. Ze werd er alleen maar kwa ...
Ik weet niet of je dit ook had gedaan, maar wellicht een idee: ik heb het doekje in mn bh gedragen en in de nacht slaap ik ermee.