4 Reacties

4 maanden geleden

wij hebben ook de kruidvat voeding ik dacht dit ook maar wil de eerste 10wk aankijken omdat juist dan obstipatie en krampen een grote rol spelen bij de pasgeborenen vandaar dat ik nog niet overgestapt ben op andere voeding. ons zoontje krijgt nu via de huisarts lactulose waardoor die goed is begonnen met poepen nu we afgebouwd hebben poept hij 1x per dag op de kruidvat voeding dus vind het lastig beoordelen of het echt aan de voeding ligt of gewoon het darmstelsel dat zich aanpassen moet nog de eerste weken. we hebben ook gewoon een normale kleur poep en geen verstoppingskleur

4 maanden geleden

Wij gebruiken extracare van de kruidvat ivm obstipatie bij normale kruidvatvoeding

4 maanden geleden

Mijn zoontje van nu 2,5 kon ook niet goed tegen kruidvat voeding, toen zijn we op de kruidvat extra care gegaan wat nog steeds niet hielp. Vanaf het moment dat we op Hero overstapten was het probleem voor bij en ging hij goed poepen! Maar of dat voor jullie werkt is dan de vraag

4 maanden geleden

Hier baby van 6 weken, ook moeilijke stoelgang met Kruidvat extra care. Nu over op advies van CB op Nutrilon Omneo. Daar zitten meer vezels in. Gisteren zelfs 2 keer op een dag een pospluier. Ook de onrust is minder. Onze baby is veel meer tevreden.