10 Reacties

4 maanden geleden

Ik laat hem (8wk) gewoon doorslapen en zie wel wanneer hij komt. Dit resulteert inmiddels dat hij de nacht doorslaapt. Wakker maken heb ik geprobeerd, maar hij is niet wakker te krijgen/hij wilt niet aanhappen.

4 maanden geleden

Hier sinds 2 dagen ook, half8 laatste voeding en om 02.00 kwam hij pas. We hebben 11uur geprobeerd maar hij is dan te moe en drinkt uiteindelijk niet dus schiet niet op. Ggd zei vandaag 6 a 7uur prima, over paar weken kan het nog langer er tussen. Mijn zoontje is vandaag 1 maand

4 maanden geleden

Hier laat ik haar ook gewoon slapen. Wakker maken resulteert vaak erin dat ze nog geen honger heeft en slecht aanhapt, dus alsnog snel laterna wakker wordt

4 maanden geleden

Ik laat mijn meisje ook gewoon doorslapen. Alles op BV verzoek

4 maanden geleden

Lekker laten slapen als ze goed groeit en aankomt 😊

4 maanden geleden

Gister avond heb ik om 23:00 (sliep pas rond half 1) uur de fles gegeven en ze kwam pas weer om 6 :45.. Ik vind dit wel heel spannend. Kan ze al zo lang zonder voeding? Weten jullie dit?? Ze is aankomende zondag 8 weken. Ze krijgt flesvoeding, omdat de borstvoeding niet op gang kwam.

4 maanden geleden

Reactie op Saskia1306

Gister avond heb ik om 23:00 (sliep pas rond half 1) uur de fles gegeven en ...
Onze kleine meid is ook acht weken en slaapt al twee weken ‘s nachts door. Ze blijft groeien en overdag drinkt ze haar flessen goed. Ik vond de eerste drie nachten ook spannend, maar ik zou zeggen: geniet ervan!

4 maanden geleden

Reactie op Saskia1306

Gister avond heb ik om 23:00 (sliep pas rond half 1) uur de fles gegeven en ...
Ja hoor, kan geen kwaad. Geniet ervan ;-)

4 maanden geleden

Ik liet ze eergisteren ook doorslapen en kwam pas om 3 uur.. gisteravond wel wakker gemaakt en kwam weer 2x. Ik ga dus ook weer laten slapen en we zien het wel.

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Dochter bijna 5 weken oud en ik geef bv op verzoek. Laatste x om 18.30 gedronken, 19.00 naar bed en kwam daarna pas om half 2. Daarna wel weer 3.5 uur later om 5.00 en daarna weer 3 uur later om 8.00. Hoe verloopt jullie nacht na de eerste nachtvoeding? Gaat ze de tijd rekken van de eerste voeding op den duur? Daar lijkt het nu wel op of kan een baby ook 2x een lange shift gaan maken? Gewoon afwachten denk ik he, komt hopelijk vanzelf?