8 Reacties
5 maanden geleden
Hier ook. Ik denk dat onze meid dan te lang ‘zelf’ heeft gelegen. Eenmaal bij/op ons valt ze direct in slaap en slaapt ze nog lekker wat uurtjes.
5 maanden geleden
Hoe laat krijgt hij zijn voedingen? Ik zou de nachtvoeding vervroegen. Nu zou het als 'ontbijt' kunnen gelden en dus start van de dag? Het dag/nacht ritme is nog niet volledig ontwikkeld. Dat is pas rond week 6.
Wij hebben hier de tijden 7, 11, 15, 19, 23 en dan laten we haar zelf komen wat vaak tussen 3 en 4 is. Daarna slaapt ze weer verder tot 7 uur en beginnen we de dag. Onze dame is wel een weekje ouder, maar deze tijden hanteren we al vanaf 2,5 week ongeveer.
4 maanden geleden
Hier ook.. Dan begint je dag wel erg vroeg hé. Hopelijk schuift het snel op..
4 maanden geleden
Reactie op Mv86
Hoe laat krijgt hij zijn voedingen? Ik zou de nachtvoeding vervroegen. Nu ...
Hi! Vraagje mbt de tijden. Als je dochter eerder dorst heeft bijv om 10 ipv 11 laat je haar dan wachten? En als ze nog slaapt om 15, maak je haar dan wakker? Ik heb een zoontje van 7 weken waar nog weinig ritme in zit en veel minder tijd tussen de voedingen (fles) en ben op zoek naar wat tips voor ritme :)
4 maanden geleden
Reactie op Mybaby1987
Hi! Vraagje mbt de tijden. Als je dochter eerder dorst heeft bijv om 10 ipv ...
Als ze eerder honger heeft, krijgt ze idd eerder de fles. We proberen dan wel om minimaal 3 uur tussen de voedingen te laten. Slaapt ze nog terwijl het eettijd is dan maken we haar idd wakker. Dit om haar te laten ervaren dat het dag is.