4 Reacties

4 maanden geleden

Bij ons waren de eerste 8 weken echt heel pittig! (Ze was ook nog eens 5 weken te vroeg geboren) Alleen maar huilen en niet slapen (sliep gemiddeld 6 uur op een dag, alleen maar hazen slaapjes). We hadden aan de bel getrokken bij de huisarts en kinderarts en toen is ze 5 dagen opgenomen geweest op de huilbaby poli. Ze hebben daar niks anders gedaan als ons maar het doorbrak de visuele cirkel waar we inzaten. We kregen alle drie rust. Toen ze thuis was, ging het veel beter en sliep ze meer. En toen ineens met 9 weken sliep ze de nachten door! Jij zit nu precies in de huilpiek. En misschien in het tweede sprongetje? Onze verhalen zijn misschien niet helemaal met elkaar te vergelijken maar wou wel even zeggen dat het na 8 weken echt beter word!!

4 maanden geleden

Herkenbaar. Toevallig net nog op de insta van slaaptipsvoorbabys aan het kijken en daar leggen ze ook uit dat de hormonen shiften na 4 en het daarom logisch is dat ze dan moeite hebben om weer in slaap te komen. Ik ga vanavond de 4s methode proberen!

4 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn dochter is 10 weken en de afgelopen maand vond ik pittig. Precies zoals je zegt: niets is goed, huilen, krijsen. Ik heb het idee dat ze nog steeds niet in haar hum is. Waar ik achteraf meer op had kunnen letten, waren de wakkertijden. Ik denk dat die je een beetje kunnen helpen. Succes 🙏🏼 I feel you!

4 maanden geleden

Voor ons ook herkenbaar! Ik dacht dat ik eraan onderdoor zou gaan; hele nachten wakker en proberen te troosten (wat niet lukte). Hier ging het na 8 weken beter. De reden weet ik niet natuurlijk. Misschien de leeftijd of gewenning. Ik weet wel dat we heel consequent het slaapritueel zijn blijven volgen, al betekende dat uren lang achter elkaar met een krijsende baby. We hebben het volgehouden en sinds een paar weken zijn de nachten rustiger geworden en valt hij best makkelijk in slaap. Succes!