12 Reacties
4 maanden geleden
Alleen ervaring met de puckababy, ze slaapt hier elk slaapje in en dat gaat heel goed
4 maanden geleden
Ik heb beide. M’n zoontje sliep destijds eindelijk nadat we de pucka baby hadden gekocht. Bij mijn dochter merk ik nu dat ze toch liever met de arme omhoog slaapt. De swaddle is bij haar beter. Maar heb 3 pucka en maar 1 swaddle dus wissel t af. Probeer beide uit zou ik zeggen en kijk wat jouw baby fijn vindt. Je kunt ze via MP goedkoop vinden
4 maanden geleden
Mijn zoontje slaapt graag met zijn handjes omhoog, zo lag hij in de buik ook al. Dus ik heb de love to dream slaapzak voor hem gekocht, hij slaapt er goed in en maakt zichzelf niet meer wakker door het zwaaien met zijn armpjes.
4 maanden geleden
Mijn zoontje heeft altijd de handjes omhoog. Maar ik kon van vriendin puckababy lenen. Daarom geen love to Dream gekocht. Maar puckababy slaat ook goed aan. Hij heeft z'n handjes dan gewoon boven in de slaapzak, gaat voor nu ook prima...
4 maanden geleden
Wij hebben de Puckababy piep en dat bevalt erg goed! Hij heeft gelukkig ook nog iets bewegingsruimte daarin maar geeft voor ons zoontje van 7 weken genoeg geborgenheid. Voor na de 3 maanden hebben wij de Puckababy mini waarbij zijn armpjes als hij dat wilt ook uit het slaapzakje kunnen
4 maanden geleden
Mijn zoontje vond/ vind de love to dream geweldig. Hij sliep heel goed erin vooral omdat hij het fijn vind om met z’n handjes omhoog te slapen. Ik heb hem nogsteeds maar we gebruiken hem nu al een 2/3 weken niet meer. 1 vanwege het warme weer en hij slaapt ook prima zonder. Hij is een buik slapertje ( hij kan zichzelf goed af zetten, draaien en we letten goed op) en ik durf het niet aan om hem met slaapzak op z’n buik te laten liggen omdat hij dan z’n handjes niet kan gebruiken om zich af te zetten
4 maanden geleden
Ik ben begonnen met de puckababy piep waarin hij prima sliep, echter zag ik vaak zat hii zijn handies toch omhoog wilde doen wat niet ging en dat vond ik toch wel een soort van zielig..
Heb dus op vinted een swaddle me gekocht om uit te proberen en eigenlijk bevalt dat me nu beter 😊