12 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben ruim 14 weken geleden bevallen, geef flesvoeding en ook bij mij is het nog niet op gang. Ik was gisteren toevallig bij de huisarts voor iets anders maar heb het wel even ter sprake gebracht. Huisarts zei dat dit hartstikke normaal was.
3 maanden geleden
Ik a.s vrijdag 16 weken geleden bevallen en ook nog niks... ook nog niks van afscheiding of slijm?
3 maanden geleden
Reactie op Elize1989
Oké nou gelukkig maar dan! Hebben ze ook gezegd hoelang het kan duren voor ...
Ze zei dat het wel ‘enkele maanden’ kon duren, niet heel concreet dus😬 Denk dat ik zelf na 6 maanden nog eens ga vragen als er dan nog niks gebeurd is.
3 maanden geleden
Geef je nog borstvoeding of kolf je af? Dat heeft ook invloed!
Ik zelf ben 21 weken geleden bevallen en had rond 16 weken de eerste ongesteldheid, vorige week de tweede.
Het was bij mij trouwens erg pijnlijk, dus zorg dat je iets van Aleve of andere pijnstillers in huis hebt voor het geval dat! (Ik had altijd al een pijnlijke menstruatie)
3 maanden geleden
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik heb ook een keizersnede gehad. De tweede keer was bij mij al een stuk minder pijnlijk gelukkig!
3 maanden geleden
Reactie op Elize1989
Oké das wel gek toch? Moet je niet eerst ongesteld worden om zwanger te rak ...
Nee, in principe ben je al vruchtbaar voor je eerste menstruatie. Net als in een "normale" cyclus, heb je eerst een eisprong en daarna pas je menstruatie. Dat is bij je allereerste cyclus na een bevalling niet anders. Dus wij hebben het "geluk" gehad dat ik meteen zwanger ben geraakt tijdens mijn eerste cyclus. Het was uiteraard wel een grote verrassing😅
3 maanden geleden
Reactie op Lisa1320
Nee, in principe ben je al vruchtbaar voor je eerste menstruatie. Net als i ...
Dat is wel super! Ja wij moeten naar België om zwanger te raken! Onze eerste x was gelukkig wel meteen gelukt, nog 3 stuks in de vriezer dus hopelijk de volgende x ook snel zwanger 🙏 en anders hebben we gelukkig toch een kindje 🥰