17 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op BMB97
Elektrische vijl van Alie! 10x makkelijker en sneller
Ga het daar dan toch weer eens mee proberen. Had deze in het begin ook geprobeerd maar toen waren die nagels zo klein dat dat niet te doen was. Nu met 10 weken zou dat wel beter moeten gaan.
3 maanden geleden
Wij knippen met een baby schaartje uit zo’n manicuresetje van de HEMA. Mijn vriend doet het als de kleine bij mij aan de borst ligt en dat gaat goed :)
3 maanden geleden
Vorige week voor het eerst geknipt, gewoon met knipper uit verzorgingssetje. Op verschoon kussen gedaan, ging prima!
3 maanden geleden
Ik heb bij mijn beide kindjes al vanaf het begin geknipt. Vijlen lukt echt niet met die mini vingertjes. Bij de oudste deed ik dit met een knippertje, bij de jongste nu met een speciaal baby schaartje. Met het knippertje was het wat spannender, daar moet je wel echt ‘goed’ zitten. Het babyschaartje is zo gevormd dat je je best moet doen om te ver af te knippen, dus dat werkt wel prettig én snel. Heb een setje met knipper, schaar en vijl van de Etos.
3 maanden geleden
Ik knip de nageltjes regelmatig met een knippertje (setje van philips avent). Dat gaat echt prima!