17 Reacties

3 maanden geleden

Elektrische vijl van Alie! 10x makkelijker en sneller

3 maanden geleden

Ik vond vijlen ook lastig, en het duurde erg lang. Daarna begonnen met knippen met een babyschaartje. Vind dat veel handiger.

3 maanden geleden

Ik doe het met een baby nagelknipper al vanaf de geboorte. Dat vijlen lukte mij echt niet! Heel voorzichtig als ze slaapt, gaat echt prima!

3 maanden geleden

Ik gebruik ook een elektrische vijl! Werkt echt super goed

3 maanden geleden

Reactie op BMB97

Elektrische vijl van Alie! 10x makkelijker en sneller
Ga het daar dan toch weer eens mee proberen. Had deze in het begin ook geprobeerd maar toen waren die nagels zo klein dat dat niet te doen was. Nu met 10 weken zou dat wel beter moeten gaan.

3 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Ga het daar dan toch weer eens mee proberen. Had deze in het begin ook gepr ...
Jaaa die van mij is 8 weken, gaat prima als ze slaapt

3 maanden geleden

Eleky vijl van bol.com kan mee tot 6 maanden, top ding

3 maanden geleden

Elektrische vijl bedoel ik

3 maanden geleden

Wij knippen met een baby schaartje uit zo’n manicuresetje van de HEMA. Mijn vriend doet het als de kleine bij mij aan de borst ligt en dat gaat goed :)

3 maanden geleden

Ik knip de nagels van mijn zoontje met een knippertje. Al 2 x gedaan nu (hij is nu 2 maanden). Gewoon wanneer hij wakker is. Dit gaat heel goed!

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Eleky vijl van bol.com kan mee tot 6 maanden, top ding
Idd aanrader

3 maanden geleden

Vorige week voor het eerst geknipt, gewoon met knipper uit verzorgingssetje. Op verschoon kussen gedaan, ging prima!

3 maanden geleden

Ik heb de nagels al met 4 weken voor het eerst geknipt en houd het wekelijks bij. Hij had al heel snel sterke nagels dus het kon ook. Ik doe het wanneer hij wakker is en neem hem dan op schoot.

3 maanden geleden

Ik heb bij mijn beide kindjes al vanaf het begin geknipt. Vijlen lukt echt niet met die mini vingertjes. Bij de oudste deed ik dit met een knippertje, bij de jongste nu met een speciaal baby schaartje. Met het knippertje was het wat spannender, daar moet je wel echt ‘goed’ zitten. Het babyschaartje is zo gevormd dat je je best moet doen om te ver af te knippen, dus dat werkt wel prettig én snel. Heb een setje met knipper, schaar en vijl van de Etos.

3 maanden geleden

Wij hebben een elektrische nagelvijl, ideaal.

3 maanden geleden

Ik knip de nageltjes regelmatig met een knippertje (setje van philips avent). Dat gaat echt prima!

3 maanden geleden

Reactie op ViefvZ

Wij hebben een elektrische nagelvijl, ideaal.
Deze hebben wij ook!! Blijft alsnog lastig met die bewegende handen en voeten maaaar veel beter dan met de hand😃