18 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje is 12w en ik knip nu gewoon. Gaat prima, nul problemen mee. 🙂

3 maanden geleden

Het CB had aangegeven vanaf 6 weken. We doen het dus al een tijdje en gaat helemaal prima. Wel met een speciaal baby nagelschaartje met stompe punt en niet te kort op de huid afknippen :)

3 maanden geleden

Bij onze dame van 13 wk heb ik al 2x de nageltjes geknipt met zo'n rond schaartje. Gaat perfect als papa zorgt voor wat afleiding

3 maanden geleden

Ik knip ook al een hele tijd, dochter is 13 weken. Gewoon voorzichtig proberen :)

3 maanden geleden

Vanaf de geboorte al 🙈 loedermoeder misschien maar ik vind dat vijlen niet te doen. Gewoon met zo'n speciaal mini nagelknippertje. Voorzichtig.

3 maanden geleden

Ja hoor, vanaf de geboorte al, vijlen is niet voor mij weggelegd.

3 maanden geleden

Ik knip ook al vanaf 8 weken denk ik. Soms doe ik nog even snel een scherp stukje met een zandvijl. Bij ons werkt het het beste als ie slaapt 😜

3 maanden geleden

Ik knip al 3 weken en ze is nu 11 weken oud. Ik doe het tot nu toe alleen als ze bij papa slaapt maar dat vijlen doe ik alleen als een finishing touch voor de hoekjes.

3 maanden geleden

Vanaf 6 weken mag het

3 maanden geleden

Ik deed dat al vanaf de geboorte. Wist niet dat dat vanaf een bepaald moment pas mocht🫣..

3 maanden geleden

Nou ik heb ze geknipt hoor! Geen messcherpe nageltjes meer haha!

3 maanden geleden

Reactie op Oltia

Ja hoor, vanaf de geboorte al, vijlen is niet voor mij weggelegd.
Hier hetzelfde! Gaat prima

3 maanden geleden

Ik knip vanaf geboorte, vaak als hij slaapt of drinkt anders is het geen doen 😂

3 maanden geleden

Hier Knip ik ook al vanaf de geboorte! Dat vijlen kan ik na 3 kids nogsteeds niet 🙈

3 maanden geleden

Wij hebben een elektrische vijl van bol.com. Echt een top ding!

3 maanden geleden

Reactie op Demi97

Wij hebben een elektrische vijl van bol.com. Echt een top ding!
Ik had er ook 1 besteld maar deed echt niks..

3 maanden geleden

Ik knip ze ook al vanaf 6 weken ongeveer. Vijlen vond ik niet te doen en er kwamen steeds haakjes. Ik ben er niet zo goed in blijkbaar. Knippen met een babyschaartje gaat perfect! Succes!

3 maanden geleden

Reactie op Tsu

Ik had er ook 1 besteld maar deed echt niks..
Oh wat gek! Die van ons doet het prima!