30 Reacties
4 maanden geleden
Ik slaap samen met de kleine op onze slaapkamer en mijn partner op een andere slaapkamer. Als de kleine in de nacht onrustig is geweest dan maak ik hem rond 4.30/5.00 wakker en dan kan ik daarna nog even wat uurtjes slapen. In de tussentijd geeft hij of gekolfde melk en soms ook flesje kv als er niks staat, dan kolf ik weer als ik uit bed kom. Mss ook nog een optie mocht je onrustig slapen in de nacht. Ik vind het heerlijk even niet "aan te blijven staan", maar wetend dat mijn partner even oppast en in de tussentijd doe ik m'n oordoppen in.
4 maanden geleden
Reactie op Neline89
Ik slaap samen met de kleine op onze slaapkamer en mijn partner op een ande ...
Dat is ook een mooi combi die jullie hebben!
Leuk om te doen dat iedereen zn eigen manietjes heeft en deze tips allemaal kan lezen en dan kan zoeken wat het beste bij jezelf past.
Dankjewel!
4 maanden geleden
Goed om (ook) voor je eigen gezondheid te kiezen! Mijn partner of ik slaapt op de logeerkamer terwijl de ander op onze baby past. Anders is het gewoon niet te doen 🙈 romantiek is er toch niet zonder slaap😅
Ik begin wel last te krijgen van het wilde slaapgedrag van ons zoontje. De herrie stoppers werken niet voldoende. Hij snurkt, en lijkt te boxen en dansen in zijn bedje, bij het inbakeren is hij alleen bezig met loskomen onder luid gekreun😅 dus dit is misschien wel reden voor sneller een eigen kamertje dan we van plan waren.
4 maanden geleden
Nou mama's even een update omtrent de nacht: na ong 2 uur struggles en twee keer bv in 2 uur tijd gegeven te hebben lag onze dochter om 2100- 0200 in eigen bed te slapen. Toen gevoed en 0300-0620 heeft ze weer geslapen in haar eigen bed. Deze mama en papa hebben weinig last gehad van de dierentuin geluiden dus voor ons was het op de kamer leggen de beste keuze ever, want wij hebben beide een goede nacht gehad en onze dochter idem dito. Hele gezinnetje dus blij 🤍
4 maanden geleden
Reactie op MadiR
Goed om (ook) voor je eigen gezondheid te kiezen! Mijn partner of ik slaapt ...
Bij ons heeft het zeker geholpen want zij is ook een drukke slaper en geeft ook wel vaker weerstand tegen de puckababy. Puntje bij paaltje slaapt ze er wel beter van
4 maanden geleden
Hoe gaat het nu na een aantal dagen?
Helemaal top. Het kind slaapt al dagen vanaf ong 20:00/2100 tot 0200/0300. Vannacht zelfs 0330. Heb al twee nachten even moeten afkolven 5 min omdat de druk op de borsten zo hoog was hahahaha. Na ong 45 slaapt ze weerk tot ong 0600/0730 ergens daar.
Ik slaap stukken beter. Heb zelfs geluid van babyfoon op laagste stand, zodat ik echt alleen maar hoor als er echt iets aan de hand is. Zij valt namelijk heel vaak weer vanzelf in slaap..hopelijk houdt ze dit een tijdje aan
4 maanden geleden
Trouwens ook de andere slaapjes doet ze zoveel mogelijk in haar bed want dan slaapt ze veel beter (1 u tot 2.5 ) terwijl als ze beneden is ( box, maxicosi etc) pakt ze die hazenslaapjes van 20/30 min.
4 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Trouwens ook de andere slaapjes doet ze zoveel mogelijk in haar bed want da ...
O fijn dat het een goede keus was!