19 Reacties

4 maanden geleden

Ik. Mijn zoontje is van 14 mei, we wachten het rustig af

4 maanden geleden

Ik ook nog niet hoor! Ik bloed nog steeds van mijn keizersnede, nu 6 weken geleden! Erg vervelend

4 maanden geleden

bedoelde je 7,5 weken?

4 maanden geleden

Reactie op Elize1989

Ik ook nog niet hoor! Ik bloed nog steeds van mijn keizersnede, nu 6 weken ...
Ik heb trouwens ook een keizersnede gehad. Maar bij mij hielt het na 3 weken al op het bloeden.

4 maanden geleden

Reactie op fifteenthofjuly

bedoelde je 7,5 weken?
Jaaa hahah lomp

4 maanden geleden

7,5 weken bedoel ik hahaha

4 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Jaaa hahah lomp
haha ik dacht het al! is normaal hoor, je lichaam zoekt zijn weg. Profiteer van de tijd nog zonder menstruatie zou ik zeggen! 🥳🤣

4 maanden geleden

Reactie op fifteenthofjuly

haha ik dacht het al! is normaal hoor, je lichaam zoekt zijn weg. Profiteer ...
Jaa hahah vind het ook helemaal geen probleem. Maar maakte me er een beetje zorgen om of het wel normaal is.

4 maanden geleden

Morgen 7 weken geleden en hier nog geen menstruatie. Wist niet dat het rond 6 weken moest komen, dacht dat het komt wanneer het komt. Moet ik mij zorgen maken ?

4 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Morgen 7 weken geleden en hier nog geen menstruatie. Wist niet dat het rond ...
Ik weet als je borstvoeding geeft dat het maanden kan duren. Bij flesvoeding las ik rond de 6 weken. Maar het is blijkbaar niet erg.

4 maanden geleden

Het is vaker wel zo dat je weer wat sneller ongesteld wordt wanneer je kunstvoeding geeft ipv borstvoeding, maar dat hoeft helemaal niet. Het kan soms wel een jaar duren voordat je ongesteld wordt na een bevalling

4 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Ik heb trouwens ook een keizersnede gehad. Maar bij mij hielt het na 3 weke ...
Dat is wel erg lekker! Ik heb morgen een afspraak met de gynaecoloog en dan hoor ik wel hoe of wat

4 maanden geleden

Ik volg vandaag ook 8 weken gelden bevallen normale bevalling ingeleid . En geef fles voeding

4 maanden geleden

Ik heb t andersom. Ik geef volledig borstvoeding, dus m'n menstruatie zou niet zo snel moeten komen. Nu met 5 weken ongesteld 😅

4 maanden geleden

Ik heb vanmiddag m'n eerste menstruatie gekregen met 7 wkn en 1 dag, dus ook wat "later".

4 maanden geleden

Hier met precies 7 weken weer menstruatie gehad.

4 maanden geleden

Kreeg mijne met 6 weken precies

4 maanden geleden

Bij mijn zoontje heeft het ongeveer 7 maand geduurd met flesvoeding

4 maanden geleden

Bij mijn eerste pas na 3 maanden. Ook volledig fles. Nu bijna 8 weken en ook nog niet.