7 Reacties

3 maanden geleden

Mijn kraamzorg zei beetje olijfolie bij de voeding of met een wattenstaafje met olijfolie langs de anus. Zelf geen ervaring mee maar misschien helpt het bij jullie. Sterkte

3 maanden geleden

Het hangt er ook vanaf of je borstvoeding of kunstvoeding geeft. Ik heb via de kinderarts forlax gekregen voor mijn meisje. Via de huisarts kun je het ook gewoon krijgen.

3 maanden geleden

Ik volg graag, onze dochter heeft veel last van haar ontlasting, doet het alleen als we haar helpen op de verschoonkussen en moet echt flink persen. Daarnaast heeft ze veel last van haar darmen en heeft last van wondjes. Sinds paar dagen moet ze ook huilen als ze moet persen.

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Het hangt er ook vanaf of je borstvoeding of kunstvoeding geeft. Ik heb via ...
Wij geven kunst voeding. Vandaag op de hap wilde ze niks geven maar ze heeft er zo last van, krijgen gaat getob ook niet in slaap nu

3 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Ik volg graag, onze dochter heeft veel last van haar ontlasting, doet het a ...
Hoe help je dan?

3 maanden geleden

Hoe help je dan?
Ik houd haar benen vast bij haar buik, heb het idee dat het persen dan makkelijker gaat voor haar. Ze ligt dus in een soort van pershouding. Best lastig te beschrijven, hopelijk begrijp je wat ik bedoel. En soms gebruik ik de thermometer of spreid haar billen.

3 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Ik houd haar benen vast bij haar buik, heb het idee dat het persen dan makk ...
Ik doe dit idd ook zo bij mijn zoontje, tegendruk geven. Het werkt goed :) Maar erg lastig dat dit de enige manier is dat helpt..