9 Reacties

4 maanden geleden

Vanaf wanneer gaat ze naar de opvang? Ik zou zelf eigenlijk zolang je nog vrij bent lekker je kindje volgen. Ritme komt er heel snel in op die opvangdagen. Ik zou daar niet nu op voorhand al te veel in proberen

4 maanden geleden

Als je het ritme wilt veranderen zou je kunnen proberen elke dag of om de dag steeds 10 minuutjes eerder op te staan, en misschien volgen de avonden ook mee

4 maanden geleden

Ik zou het echt lekker zo laten tot het zo ver is. Als mijn kindjes naar opvang gaan staan we om 8uur op en andere dagen laat ik ze lekker liggen tot ze wakker worden. Gaat hier ook goed!

4 maanden geleden

Ze gaat straks 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar mijn schoonmoeder en moet er uiteindelijk 4 dagen vroeg uit. Ze wordt nu 09.30 wakker en straks moet dat 06.30 worden Vandaar.. Ze gaat vanaf volgende week vrijdag naar de opvang en vanaf deze week wennen bij mijn schoonouders op donderdag

4 maanden geleden

Ik zou het wel proberen idd! Dan heb je zelf ook een lekker ritme straks en in mijn ervaring hebben kindjes het meeste baat bij een vrij strak ritme! Althans, bij ons... en daarbij gaan ze dus ook 's avonds rond 19u/20u naar bed en heb je zelf ook lekker in de avond je handen vrij 🙂

4 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Ik zou het wel proberen idd! Dan heb je zelf ook een lekker ritme straks en ...
Ik hoop ergens dat door eerder opstaan er inderdaad ook een beter avonddienst komt. Ik vind het super gezellig dat de in de avond wakker is maar je komt inderdaad nergens aan toe

4 maanden geleden

Reactie op Lvdpol1991

Ik hoop ergens dat door eerder opstaan er inderdaad ook een beter avonddien ...
Precies dit idd... het is heerlijk maar het is ook heerlijk om iets te kunnen doen of als je weg gaat bijvoorbeeld dat ze lekker op bed liggen al. Dan hoeft de oppas dat niet meer te doen... maargoed, zo kijk ik er tegen aan 😉

4 maanden geleden

Is het je eerste? Hier de 3e. Ik zou ook wakker maken om 6:30 of 7 en iid een ritme creëren waar ze s avonds van 19 tot 7 slapen. Werkt dan goed met het ritme van de andere kinderen, en iid op opvang dagen en weekend dagen gewoon dezelfde bedtijd en opsta tijd. Werkt voor ons goed. En nu mijn oudste geen middagdutje meer doet helemaal fijn dat om 19 uur de dag iig klaar is :)

4 maanden geleden

Is het je eerste? Hier de 3e. Ik zou ook wakker maken om 6:30 of 7 en iid e ...
Het is inderdaad de eerste. Maar dan gaan we proberen de dag standaard tussen 06.00 en 08.00 te beginnen. En dan hopen dat had avondritme In de avond ook gaat komen