8 Reacties
3 maanden geleden
Je kan er weinig tegen doen, als een baby rolt dan rolt die. Wel is het belangrijk dat de armpjes vrij zijn zodat ze zichzelf kunnen terug rollen
3 maanden geleden
Aerosleep matrasbeschermer kopen. Als ze met het gezicht in het matras ligt kan ze gewoon blijven ademen
3 maanden geleden
Reactie op Mijneerstezwangerschap
Aerosleep matrasbeschermer kopen. Als ze met het gezicht in het matras ligt ...
Dit wou ik ook zeggen!
3 maanden geleden
Reactie op Mijneerstezwangerschap
Aerosleep matrasbeschermer kopen. Als ze met het gezicht in het matras ligt ...
Alleen een matrasbeschermer of een heel nieuw matras?
3 maanden geleden
Alleen een matrasbeschermer of een heel nieuw matras?
Zou alleen de beschermer doen. Dit is een topper die je bovenop je matrasje plaatst. De topper is waterdicht (plastic aan de onderkant) dus een nieuw matras eronder is niet nodig. Wel goed om het aerosleep hoeslaken erbij te bestellen, die is geperforeerd en pas dan is het echt lucht doorlaatbaar. We hebben hier even getest met ons gezicht erin te drukken toen we het bedje opgemaakt hebben 🤣 konden vrij ademen!
3 maanden geleden
Reactie op Daphne5809
Zou alleen de beschermer doen. Dit is een topper die je bovenop je matrasje ...
Denk dat ik het toch maar ga bestellen dan. De Kraamzorg zei tegen ons dat dit echt niet nodig was en dat een matras ook gewoon veilig is. Maar ik vind het toch maar spannend.. ik ga haar ook maar gelijk een normale slaapzak aandoen. Dan kan ze in ieder geval haar armpjes vrij bewegen.
3 maanden geleden
Denk dat ik het toch maar ga bestellen dan. De Kraamzorg zei tegen ons dat ...
Ja je hoort ook weleens dat het schijnveiligheid is, maar wij slapen zelf een stuk beter nu ze hierop slaapt en dus was het ons al waard 🙈 ons kindje is sowieso een buikslaper overigens. En ze slaapt inderdaad ook in een gewoon slaapzakje zonder lakentje/dekentje!
3 maanden geleden
Met een nunki lakentje kan je voorkomen dat kindjes rollen. Waarschijnlijk is je kindje al heel sterk aangezien ze dit al kan, dus dan zou op haar buikje slapen ook moeten kunnen. Maar ik snap dat gevoel en "kunnen" totaal niet op 1 lijn kunnen liggen hierin. Ik zou overigens wel direct stoppen met het love to dream slaapzakje. Dan kan ze in ieder geval wel haar armen gebruiken als ze op haar buik terecht komt.