6 Reacties
3 maanden geleden
Wij maken onze zoon niet meer wakker voor de laatste fles, we verdelen die over de reet van de dag. Sindsdien slaapt die vast vanaf n uur of 7 a 8 en meld hij zich rond 5
3 maanden geleden
Zelfde als onderstaande. Door wakker te maken verstoor je de slaap. Heb je zelf waarschijnlijk ook dat als je in je slaap wakker gemaakt wordt je daarna onrustiger slaapt. Hier vannacht ook weer een nacht van sliep om 19uur en net om 5.20uur fles gehad. Ligt nu weer te slapen (6.20uur);zelf ook eerder gaan slapen dan
3 maanden geleden
Hoe oud is je dochter? Hier met 10 weken begon dat ook.. mijn dochter was al vrij snel de nacht over maar ineens kwam ze nachts erg vaak om voeding. Ik geef bv. Ze was onrustig en kon haar om de 3 uur voeden. Ben bij een osteopaat geweest en die bevestigde dat ze veel onrust in haar lijf heeft. Ik deed haar in een pucksbaby slaapzak waarbij haar armpjes iets vrijheid hebben. Hij adviseerde inbakeren. Sinds gisteren heb ik haar ingebakerd in een pacco inbakerdoek… ze heeft de laatste voeding om 19.00 gehad en heb haar nu om 6.00 maar eens wakker gemaakt. Ook heb ik aantal keren bij haar gekeken vannacht.. was natuurlijk flink verbaasd. Misschien wel eenmalig maar ik merk dat mijn kindje veel rustiger slaapt. Ik zou het ook heel normaal vinden als ze vannacht een keer gekomen was 🙈 dus verwacht dat ook wel aankomende dagen. Hier had ik ook de twijfel om haar avonds later wakker te maken maar wilde het toch even aankijken..
3 maanden geleden
Ik maak onze dochter nooi om 2200/2300 wakker. Zij doet al sinds week 8 die voeding overslaan. Nu voed ik haar meestal tussen 1900 en 20:30 ergens en gaat ze meteen naar bed en slaapt ondertussen tot 0430.
3 maanden geleden
Moet er wel bij zeggen dat de eerste paar keren ze rond 0100-0200 kwam en deze wordt dus steeds later. Afgelopen weken meerdere malen rond 0400/0430 en af en toe 0100-0200