Onze kleine meid van 14 weken is echt sinds een paar dagen ontroostbaar. Vooral in de middag. Ook wordt ze ‘s avonds ineens krijsend wakker en valt alleen in slaap als ze echt naast mij in bed ligt en ze mijn handen vast kan houden. Herkent iemand dit van sprong 4? Het lijkt soms echt alsof ze pijn heeft omdat we haar niet zo kennen maar er is niks gebeurd en ze heeft ook geen verhoging..
Ja zeker sprong 4.
Mijn dochter zit hier ook middenin. Elke dag heeft ze wel 1 x z'n momentje. Alleen dragen en rondlopen bied haar troost. Zodra ik met jaar ga zitten wordt ze weer "gek"
Ja van mij doet dat ook, mijn moeder vroeg ook of ze geen pijn heeft maar zou niet weten wat. Ook geen verhoging. En ze doet dit 1/2 keer per dag in de middag. Zeker onderdeel van sprong 4.
Hier word de kleine van bijna 16 weken ook ineens sinds 4 nachten snachts krijsend wakker rond een uurtje of 12. Eerste nacht hebben we een fles gegeven de nachten erna konden we haar door troosten weer snel stil krijgen en sliep ze door. Overdag wil ze het liefst alleen maar op je slapen en als je haar weg legt is het krijsen... het is zeker sprong 4 bij ons icm de slaapregressie... net 2 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen, niets was goed.... zo sneu voor die kleintjes
Hier ook, al helpt fietsen met zijn beentjes wel in de meeste gevallen. Maar ik heb echt een totaal ander kind sinds een week. Ook heel herkenbaar dat slapen dicht tegen me naast me… ik lees mee…