Hoi hoi,
Inmiddels ben ik alweer 11 weken geleden bevallen. En moet zeggen dat ik ontzettend veel zweet aanvallen heb overdag dat m'n gezicht zo rood is als n tomaat en m'n haren ook nat zijn van het zweet. Klinkt niet echt fris maar mijn vraag is of er meerdere hierzo last van hebben?
Pff ik draag nu maar veel een sportbroekje zodat het niet plakt tussen en aan de benen. Daarnaast loop ik in huis veel in m’n bh. Anders heb ik continu watervallen over m’n rug.
Phoe hier ook! Ik kook continu van binnen… van het minste of geringste. Het duurt ook zo lang voor ik weer “afkoel”.
Ik hoop toch echt dat dit overgaat, normaal was ik nooit zo zweterig.
Heel herkenbaar! Vreselijk. Had het bij mij eerste niet, maar zij is ook in december geboren dus toch echt een andere tijd. Maar nu, pff. Krijg het soms
Spaans benauwd als de kleine huilt in een winkel bijv. En deze dagen met de warmte zweet ik me rot.
Helaas ook herkenbaar. 12 weken geleden bevallen en het zweet breekt me soms ook uit. Vooral als ik net van de fiets stap of uit de auto kom en druk in gesprek ben met anderen. Schaam me soms kapot haha. Alsof ik hoge koorts heb of ziek ben ofzo