16 Reacties
één maand geleden
Ik weet niet hoe lang je al bent gestopt? Ik ben nu een ruime maand gestopt en hier is het nu weer 'normaal'. Maar had eerst een kleine en grote borst en dan een paar dagen later weer andersom. Sowieso ben ik nu weer terug in mijn oude cupmaat, tijdens de zwangerschap en borstvoeding was het 3 cupmaten groter. Denk dat het 'krimpen' ook ongelijke borsten geeft tot dat weer stabiel is. Heb er zelf niks aan gedaan gewoon rustig afwachten en dan komt het denk ik gewoon goed. Was hier bij de oudste ook net zo.
één maand geleden
Een nicht van mij heeft dit ook gehad na kort borstvoeding te hebben gegeven. Bij haar is het wel heeel erg duidelijk en super ongelijk.
één maand geleden
Niet meer weggetrokken btw. Hier altijd stevige tieten gehad en nu hangen ze. Baal er enorm van! Ben sinds 3 weken gestopt met BV
één maand geleden
Niet meer weggetrokken btw. Hier altijd stevige tieten gehad en nu hangen z ...
Nog een kleine aanvulling stevig na de eerste 2. Nu BV gegeven. Vraag me af of het door de BV komt of dat de natuur gewoon tegenwerkt.
één maand geleden
Reactie op DJMJ
Vraag me ook oprecht af 😫 hopelijk krijg ik ze met kracht training weer ge ...
Hier idem dito! Hoop echt dat het met krachttraining weer strakker trekt. Het is echt geen gezicht! 🙈
één maand geleden
Reactie op DJMJ
Vraag me ook oprecht af 😫 hopelijk krijg ik ze met kracht training weer ge ...
Geldt overigens ook voor m’n buik 🙊🥹
één maand geleden
Ik had na het stoppen dat ik toch nog een vollere en dus grotere borst had! Na 4 weken is dat bijgetrokken en m’n borsten zijn nu weer hetzelfde als voor de zwangerschap. Had echt verwacht dat dat niet het geval zou zijn, maar heb daar geluk mee denk ik. Buik is een heel ander verhaal ;)