18 Reacties
één maand geleden
Wanneer ze het zelf wil en hier ook heel zeker van is. Ieder zn ding, maar ik vind het sowieso geen gezicht bij een baby, vind het zielig om te doen bij een baby en vind gewoon dat ze daar zelf over mag beslissen, is niet iets wat ik voor haar kan beslissen.
één maand geleden
Wij hebben toen hij precies een week was oorbellen laten prikken. In de Surinaamse cultuur is dat geheel normaal. Zo heeft hij ze alvast en went hij aan oorbellen dragen. Mocht hij ze later niet willen kan hij ze altijd uit doen heel simpel.
Iedereen die er wat van vind hou je mening voor je graag en bedankt! Het is ons kind dus wij maken die keuze. Z’n goude oorbelletjes staan hem PRACHTIG😍
één maand geleden
Wij wachten tot ons zoontje oud genoeg is om aan te geven of hij het wil. Gok overigens wel dat hij ze wil later want papa en mama hebben ook redelijk wat piercings. Maar wij vinden wel dat hij dat zelf moet kunnen aangeven, vind het bij hele kleine kindjes vaak eerder zielig dan mooi
één maand geleden
Ik heb 2 dochters de oudste is nu 4 en ook bij haar nooit laten schieten de laatste tijd zegt ze af en toe wel dat ze het wil. Maar heeft ze nog steeds niet. Zo gaan we het bij de jongste ook doen.
één maand geleden
Ik wacht tot dochter zelf aangeeft dat ze het wil. En dat ze op een leeftijd is dat ze ook begrijpt wat het is en die keuze redelijk bewust kan maken. Ik heb zelf gaatjes sinds ik +- een jaar oud was. Als ik zelf had mogen kiezen had ik helemaal geen gaatjes willen hebben. Ze zijn ook nog eens niet symmetrisch dus vind het echt niet mooi.
één maand geleden
Mijn mening is dat je kindje het zelf moet willen maar ieder zn ding
één maand geleden
Ik heb mijn dochter zelf laten kiezen ze kreeg ze uiteindelijk met het behalen vanhaar zwemdiploma A ^^ 2e dochter mag ook zelf kiezen
één maand geleden
Mijn dochter wordt in oktober 4 jaar en zij heeft het al een lange tijd over oorbellen. Ze wil ze zien welke ik in heb, het valt haar op als andere mensen oorbellen dragen zo ook andere kindjes dus ik vind het goed als zij ze krijgt voor haar 4e verjaardag. Het is niet iets wat ze nog maar kort roept vandaar dat ik het nu prima vind.