15 Reacties

3 maanden geleden

Ik herken het. Mijn dochter sliep ook door sinds een week. De eerste dagen van 11 tot 9 en de dagen erna van 11 tot 7. Nu al weer 2 nachten wilt ze een voeding rond half 4.

3 maanden geleden

Ze is ook 10 weken

3 maanden geleden

Hier ook een jongedame van 10+5 wil ook ineens nachtvoeding. Sliep altijd van 2300 tot 0700. Misschien sprong 3?

3 maanden geleden

Mijn kindje meldt zich ook opeens om de 2.5 uur. Ik denk sprong 3. Hij drinkt overdag ook opeens (veel) meer...

3 maanden geleden

Reactie op Elm0

Mijn kindje meldt zich ook opeens om de 2.5 uur. Ik denk sprong 3. Hij drin ...
Ook 10.5 weken oud

3 maanden geleden

Hier ook een hele onrustige nacht gehad, onze zoon is nu 11+1. Ik denk inderdaad dat het sprong 3 is!

3 maanden geleden

Mijn middelste werd ook altijd vaker wakker bij een sprongetje. als het sprongetje voorbij was sliep ze weer beter

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ze is nu ook 10.5 week en wilt sinds 3/4 dagen ook weer de nachtvoeding. Ook slaapt ze ‘‘s nachts heel onrustig

3 maanden geleden

Hier ook een meisje van 10 weken. Vannacht ook weer wakker. Nog even kunnen oplossen met een speentje maar kwam na een uurtje toch voor een voeding . Lijkt mij inderdaad sprong 3.

3 maanden geleden

Misschien de fles ophogen voor de nacht met 30 ml +1? Ze zijn nu ook weer gegroeid. Maar kan ook zeker aan een sprongetje liggen ja

3 maanden geleden

Hier sliep hij ook 7 tot 8 uur door(11 weken) Nu ook al 2 nachten rond 4 uur eruit eruit Ik denk ook sprong 3!

3 maanden geleden

Ik herken het hier ook 12 weken

3 maanden geleden

Mijn dochter van 12 weken heeft nog nooit doorgeslapen 😳

3 maanden geleden

Fijn dat meerderen dit herkennen. Dan gaan we hier met z'n allen weer doorheen, succes, wij kunnen dit!!

één maand geleden

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Hier sinds 3 weken om de 3 uur in de nacht ipv van doorslapen (baby is nu 17 weken) Hopelijk is het het een fase